ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Provozní analýza fúze zákaznických center leteckých společností TVS a ČSA

Operational Analysis of the Merger of Airlines Customer Care Dept. of TVS & CSA

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Mrzenová Michaela
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Chmelík Jakub
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy
Obhájeno
2015-06-22



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá provozní analýzou fúze zákaznických center leteckých společností Travel Service a České aerolinie. Konkrétně analyzuje současný stav obou oddělení a na základě těchto analýz navrhuje možné varianty fúze. Součástí práce je rovněž zjištění překážek stojící v cestě k efektivnímu provedení fúze. Kromě identifikace těchto překážek jsou v práci navrženy kroky vedoucí k jejich odstranění či k jejich změně takovým způsobem, aby fúzi nebránily.
 
The diploma thesis is concerned with the operational analysis of the merger of Airline Customer Care Departments of Travel Service and Czech Airlines. Specifically, it analyzes the current states of both departments. Based on the analysis, there are several possible options for the merger suggested. The thesis also detects obstacles standing in the way of an effective realisation of the merger. Besides finding these barriers a suggestion of the steps leading to their elimination or their alternation is made in order not to obstruct the merger.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/64064
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.990Mb)
POSUDEK (725.9Kb)
POSUDEK (119.2Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV