Zobrazit minimální záznam

Operational Analysis of the Merger of Airlines Customer Care Dept. of TVS & CSA



dc.contributor.advisorEndrizalová Eva
dc.contributor.authorMrzenová Michaela
dc.date.accessioned2016-05-13T09:50:19Z
dc.date.available2016-05-13T09:50:19Z
dc.date.issued2015-05-29
dc.identifierKOS-587864749105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64064
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá provozní analýzou fúze zákaznických center leteckých společností Travel Service a České aerolinie. Konkrétně analyzuje současný stav obou oddělení a na základě těchto analýz navrhuje možné varianty fúze. Součástí práce je rovněž zjištění překážek stojící v cestě k efektivnímu provedení fúze. Kromě identifikace těchto překážek jsou v práci navrženy kroky vedoucí k jejich odstranění či k jejich změně takovým způsobem, aby fúzi nebránily.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis is concerned with the operational analysis of the merger of Airline Customer Care Departments of Travel Service and Czech Airlines. Specifically, it analyzes the current states of both departments. Based on the analysis, there are several possible options for the merger suggested. The thesis also detects obstacles standing in the way of an effective realisation of the merger. Besides finding these barriers a suggestion of the steps leading to their elimination or their alternation is made in order not to obstruct the merger.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectZákaznické centrum, call centrum, SITA, Amadeus, fúze, České aerolinie, Travel Servicecze
dc.subjectCustomer Care department, Call Centre, SITA, Amadeus, merger, Czech Airlines, Travel Serviceeng
dc.titleProvozní analýza fúze zákaznických center leteckých společností TVS a ČSAcze
dc.titleOperational Analysis of the Merger of Airlines Customer Care Dept. of TVS & CSAeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-22
dc.contributor.refereeChmelík Jakub
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam