Návrh heliportu a FATO pro LKPR
Design of heliport and FATO for LKPR
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Fiala Lukáš
Vedoucí práce
Kurzweil Libor
Oponent práce
Kneissl Jan
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2015-06-23Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce si klade za cíl popsat návrhy na zlepšení infrastruktury provozu vrtulníků na letišti Václava Havla v Praze. Práce je rozdělena na počáteční teoretickou část v niž se čtenář seznámí se základními pojmy v rámci této problematiky a na praktickou část práce, kde jsou již rozepsány návrhy možných řešení. Tuto praktickou část můžeme dále rozdělit na dvě části, kde se první část zabývá úpravou současného stavu a návrhům FATO, které lze poměrně snadno a především s nízkými náklady implementovat do stávajícího stavu. Ke každé variantě je vytvořena SWOT analýza, díky niž se dá snadněji zvolit to nejvhodnější řešení. Část druhá se zabývá vybudováním zcela nového projektu heliportu, jenž přináší značně propracovanější infrastrukturu společně s vyššími náklady a větší náročností na rekonstrukci. The target of following pages is present design for better infrasturcure of helicopter traffic on Vaclav Havel airport in Prague. This work can be divided into two parts. The first part is teoretical and contain basic infomration and provide reader knowledge of primary concepts and practic part where are describe specific suggestions. of possibilities. This practical part can be further divided into two parts, where the first part describes modification of of the current state and suggestions FATO, which is relatively easy and above all at a low cost to implement the curently status. For each variant is created SWOT analysis, through which you can easily choose the best solution. The second part is to develop an entirely new project heliport, which brings a very sophisticated infrastructure, together with higher costs and greater demands for reconstruction
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [552]