Případová studie: Projekt restrukturalizace call centra
Business Case: Project of the call centre restructuring
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Louženský Jaroslav
Vedoucí práce
Žilka Miroslav
Oponent práce
Horánska Martina
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuObhájeno
2015-08-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem diplomové práce je zhodnocení nákladové efektivity restrukturalizace call center společnosti pomocí statické a dynamické metody hodnocení investičních projektů. Projekt restrukturalizace obnáší centralizaci jednotlivých složek call center, včetně začlenění outsourcované služby. Práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretické resumé a popis společnosti, ve které byla analýza provedena. Druhá část se zabývá identifikací potřebných dat k výpočtu, kalkulací jednotlivých variant a celkovým zhodnocením. Závěr práce je zaměřen na shrnutí projektu restrukturalizace a jeho přínosů. The subject of the master thesis is to evaluate the cost effectiveness of restructuring company's call centres by static and dynamic methods of evaluation of investment projects. The project of restructuring involves the centralization of individual parts of the call centres, including the integration of outsourced service. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on theoretical resumé and description of the company. The second part identifies the inputs required for calculation, calculations of individual variants and their overall evaluation. The conclusion of thesis is focused on summarizing of the restructuring project and its benefits.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [175]