Případová studie: Projekt restrukturalizace call centra
Business Case: Project of the call centre restructuring
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Louženský Jaroslav
Supervisor
Žilka Miroslav
Opponent
Horánska Martina
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2015-08-26Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce je zhodnocení nákladové efektivity restrukturalizace call center společnosti pomocí statické a dynamické metody hodnocení investičních projektů. Projekt restrukturalizace obnáší centralizaci jednotlivých složek call center, včetně začlenění outsourcované služby. Práce je koncipována na dvě části. První část je zaměřena na teoretické resumé a popis společnosti, ve které byla analýza provedena. Druhá část se zabývá identifikací potřebných dat k výpočtu, kalkulací jednotlivých variant a celkovým zhodnocením. Závěr práce je zaměřen na shrnutí projektu restrukturalizace a jeho přínosů. The subject of the master thesis is to evaluate the cost effectiveness of restructuring company's call centres by static and dynamic methods of evaluation of investment projects. The project of restructuring involves the centralization of individual parts of the call centres, including the integration of outsourced service. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on theoretical resumé and description of the company. The second part identifies the inputs required for calculation, calculations of individual variants and their overall evaluation. The conclusion of thesis is focused on summarizing of the restructuring project and its benefits.
Collections
- Diplomové práce - 12138 [166]