• Komunikační strategie vybrané sportovní organizace 

      Autor: Jan Šetina; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. ...
    • Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje 

      Autor: Natálie Lesse; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
    • Návrh marketingové kampaně 

      Autor: Tomáš Roztočil; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tématem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně pro společnost IDSYS, která se zabývá distribucí identifikačních produktů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje ...