• Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů 

      Autor: David Zahrádka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
    • Inovativní metody při dosahování konkurenční výhody na trhu 

      Autor: Pavel Nagy; Vedoucí práce: Antošová Gabriela; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
      Cílem diplomové práce „Inovativní metody při dosahování konkurenční výhody na trhu“ je zhodnotit podmínky pro vznik inovací v ČR s ohledem na současné státní programy a strategické dokumenty pro podporu inovací v ČR a EU. ...
    • Komunikační kampaň ve vybrané společnosti 

      Autor: Sarah Vegnerová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...
    • Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti 

      Autor: Petr Kříž; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se ...
    • Případová studie inovativního projektu vybraného podniku 

      Autor: Michal Urban; Vedoucí práce: Antošová Gabriela; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Diplomová práce se zabývá zavedení technologie radiofrekvenční identifikace na obalové materiály firmy z oblasti automobilového průmyslu. Tento způsob identifikace umožňuje rozpoznat zboží bez nutnosti skenovat čárové kódy. ...
    • Strategický rozvoj managementu podniku - Zdravotnické zařízení 

      Autor: Adéla Hojdarová; Vedoucí práce: Antošová Gabriela; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
      Tato diplomová práce řeší problematiku strategického řízení ve vybraném zdravotnickém řízení. Cílem bylo zhodnotit do jaké míry a jak efektivně vedení společnosti aplikuje principy strategické řízení. Vyhodnocení probíhalo ...
    • Udržitelný rozvoj v automobilovém průmyslu 

      Autor: Jiří Mirzoev; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Předmětem této diplomové práce je udržitelný rozvoj v automobilovém průmyslu. Cílem této diplomové práce je provedení analýzy souladu strategie a politiky udržitelnosti společnosti Hyundai Motor Czech, s.r.o. a navrhnutí ...