ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační kampaň ve vybrané společnosti

Communication Campaign in the Selected Company

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Sarah Vegnerová
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podniku
Studijní program
Řízení rozvojových projektů
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit nereprezentativní kvantitativní marketingový výzkum s cílem určit, zda byla kampaň úspěšná, a následně navrhnout případná inovační řešení komunikační kampaně, která by vedla ke zdokonalení komunikace zavedeného produktu a tím i ke zvýšení povědomí o produktu. Přestože se navrhovaná část zaměřuje čistě na generaci Z, je výzkumný vzorek v rámci marketingového průzkumu stanoven ve věkovém rozmezí 18-40 let, a to z důvodu, že se jedná o cílovou skupinu společnosti Red Bull a zároveň lze předpokládat určité rozdíly v názorech a vnímání.
 
The main aim of this thesis is to analyze the strategy of the communication campaign, which was used by the international company Red Bull Czech Republic while launching a new product on the Czech market, conduct and evaluate unrepresentative quantitative marketing research in order to determine whether the campaign was successful, and then propose possible innovative solutions to the communication campaign, which would lead to an improvement of the communication of the implemented product, thus to increased product awareness. Although the proposed section focuses purely on the Z generation, the research sample in the marketing survey is set to 18-40 years old, because it is a target group of Red Bull and some differences in opinion and perception can be assumed.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82646
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (11.01Mb)
PRILOHA (2.112Mb)
POSUDEK (636.2Kb)
POSUDEK (613.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [929]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV