Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Firemní kultura v procesu řízení inovací, Corporate Culture in the Process of Innovation Management
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Pfeifer Luděk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-20)
Tato bakalářská práce pojednává o struktuře firemní kultury společnosti IMG, a.s. v souvislosti s řízením inovací. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou důležité pro pochopení souvislostí. Cílem ...
Interní komunikace ve společnosti XY, Internal Communication in Company XY
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací v konkrétní zvolené společnosti. Cílem je její analýza, popis a zhodnocení, návrh možných zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, je vymezena ...
Efektivita mediální komunikace organizace, Efficiency of the Media Communication of the Organization
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Štička Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na ...
Analýza systému odměňování ve společnosti, Analysis Of The Reward System In The Company
; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Bakalářská práce se zabývá tématem motivace k práci a odměňování zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat systém odměňování zaměstnanců ve společnosti, jejich spokojenost a vliv odměňování na motivaci k práci. V teoretické ...
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping, Marketing Research of Service Quality of Selected Company Using Mystery Shopping Metod
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ...
Motivace a odměňování zaměstnanců, Motivation and Remuneration of Employees
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
V bakalářské práci se zabývám problematikou motivace a odměňování zaměstnanců ve firmě Europ Assistance. Teoretická část je věnována pojmu motivace, motivačním teoriím a formám odměňování. V praktické části je zpracována ...
Analýza firemní kultury a návrh změny, Analysis of Company Culture and a Concept of Its Change
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemní kultury společnosti PEMM Brno, spol. s r.o. s cílem podat návrh na možné změny. V teoretické části je definována firemní kultura, jsou popsány jednotlivé prvky firemní ...
Komunikační strategie vybraného podniku, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
Public relations hokejového týmu Sparta Praha, Public Relations of the Sparta Prague Hockey Team
; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-07)
Bakalářská práce se zabývá Public Relations s cílem analyzovat public relations hokejového týmu Sparta Praha se zaměřením na fanoušky. V teoretické části jsou definovaná public relations, dále je popsána historie, východiska ...