Interní komunikace ve společnosti XY
Internal Communication in Company XY
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lada Srnová
Vedoucí práce
Švihlíková Svatava
Oponent práce
Ostapenko Galina
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací v konkrétní zvolené společnosti. Cílem je její analýza, popis a zhodnocení, návrh možných zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, je vymezena komunikace a její typy, druhy, formy a hodnocení, dále pak pojem interní komunikace v podniku, jeho formy, hodnocení, význam a cíle. V druhé, praktické, části je vylíčena zvolená společnost a používané prostředky interní komunikace, jejich analýza pomocí dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru a návrh možných zlepšení. V závěru práce je zhodnocena úroveň celkové interní komunikace společnosti. This bachelor thesis deals with internal communication of a chosen company. The aim is its analysis, description and evaluation, identification of possible opportunities for improvement and proposal of further solutions. The work is divided into two parts; theoretical part consists of the definition of communication and its types, forms and evaluations, then the concept of internal communication in a company, its forms, methods, evaluations, purpose and goals. Practical part consists of the description of the chosen company and its own use of internal communication, its analysis and proposal of possible improvement. As a conclusion, the level of overall internal communication of the company is evaluated.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]