Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 28
Podnikatelský záměr pro otevření salátového bistra, Business Plan for the Opening of Salad Bistro
; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Žáček Daniel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Cílem diplomové práce je sestavení kompletního podnikatelského plánu na téma otevření salátového bistra, za účelem zjištění, zda je tento podnikatelský záměr v oblasti pohostinství a služeb konkurenceschopný a zda je možné ...
Komunikační kampaň ve vybrané společnosti, Communication Campaign in the Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...
Komunikační kampaň ve vybrané neziskové organizaci, Communication Campaign in the Selected Non-profit Organization
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Frýdecká Andeltová Monika (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit neziskové organizace a návrh komunikační kampaně. Teoretická ...
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová studie, Marketing Communication strategy: Case study
; Vedoucí práce: Vašek Jan; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
V této diplomové práci se zabývám vytvořením strategie marketingové komunikace pro lyžařskou školu Husky. V teoretické části jsem vymezil pojmy související s marketingovou komunikací. V praktické části se věnuji procesu ...
Analyza marketingové strategie vybrané neziskové organizace, Analysis of the marketing strategy of a selected nonprofit organization
; Vedoucí práce: Veber Jaromír; Oponent práce: Jarošová Kateřina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
Tato diplomová práce analyzuje marketingovou strategie v Domě dětí a mládeže Praha 3 Ulita. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje teoretické poznatky o neziskových organizacích, jejich ...
Plán marketingové komunikace pro neziskovou organizaci, Marketing Communication Plan for Non-profit Organization
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem plánu marketingové komunikace pro neziskovou organizaci Rodinné centrum Praha, z. s. Tato práce v první části představuje teoretické marketingové poznatky, které ve druhé části aplikuje ...
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik, Proposal of Communication Strategy for Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Diplomová práce se zabývá vybraným kosmetickým salonem a jeho komuni-kačními aktivitami. Hlavním předmětem této diplomové práce je analýza sou-časného stavu komunikačních aktivit salonu a návrh komunikační kampaně, která ...
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora, Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti, Product Innovation Process and Launch Strategy in Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Uličná Štěpánka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Diplomová práce se zabývá inovací produktu a strategií umístění na trhu. Cílem práce je navrhnout řešení inovace produktu vybraného podniku a následně vytvořit strategii pro umístění produktu na trh. V rámci inovace se ...
MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru, MIAS - Source of Young Talents for Commercial Sphere
; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ...