Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle názvu
Zobrazují se záznamy 1174-1193 z 3536
-
Marketing neziskových organizací na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ... -
Marketing nového produktu
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu ... -
Marketing portálu iKariéra
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Johnová Radka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-25)Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku ... -
Marketing ve finančním poradenství
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ... -
Marketing vybrané neziskové organizace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ... -
Marketing vybrané neziskové organizace
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ... -
Marketingová analýza produktu v automobilovém průmyslu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Cílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému ... -
Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30) -
Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o.
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o.
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ... -
Marketingová analýza start-up firmy
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ... -
Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín
; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ... -
Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů ... -
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ... -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ... -
Marketingová komunikace videoherních společností v České republice
; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení ... -
Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Zavadil Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ... -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-11-13)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část poskytuje v úvodu čtenáři seznámení se základními pojmy spjatými s daným tématem, v hlavní části se již věnuje jednotlivým ...