Bakalářské práce - 18102
Zobrazují se záznamy 41-60 z 1724
-
Prototyp interaktivního modelu oka pro vizualizaci nitrooční čočky - Vizualizace interaktivního modelu
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Fůs Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato práce se věnuje projektu pro vizualizaci interaktivního modelu oka, který je rozdělen na několik částí. Konkrétně se práce zaměřuje na samotný model oka - jeho generování a vizualizaci. Na straně back-endu se zabývá ... -
Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů.
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Filip Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Tato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále ... -
Aplikace pro psí útulky
; Vedoucí práce: Pešek David; Oponent práce: Štěpán Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zefektivnění komunikace mezi psími útulky a jejich podporovateli za účelem zvýšení kvality života psů v útulcích. Začíná rešerší současných problémů, kterým psí útulky čelí a ... -
The Secret of Meenees - Studie algoritmů procedurálního generování
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Táto bakalárska práca sa zameriava na implementáciu 3 rozdielnych algoritmov, ktoré sú potom použité na procedurálnu generáciu istého typu videoherného levelu, dungeonu, pre hru The secret of Meenees. Táto hra bola vytvorená ... -
Backend webové aplikace na učení se angličtiny
; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Práce se zabývá návrhem a implementací backendu aplikace na učení se angličtiny. Na začátku práce byly analyzovány algoritmy efektivního učení a specifikovány požadavky na aplikaci. Na jejich základě byl proveden návrh ... -
Mobilní aplikace pro sledování vztahů
; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro operační systém Android, která by uživatelům umožnila sledovat a zlepšovat jejich vztahy. Aplikace poskytuje funkce, jako je sdílený kalendář, společné ... -
Backend k interaktivní mapě průchodu studiem na FIT ČVUT
; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Libánská Alena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Cílem této bakalářské práce je vývoj backendové části webové aplikace interaktivní mapa studijního postupu na FIT ČVUT. V rámci práce byla provedena analýza požadavků na serverovou část, vybrány a použity technologie na ... -
Starý Most - webový systém pro správu dat
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Beneš Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webového systému pro správu dat projektu Starý Most. Tento systém umožňuje správu ulicí, struktur, fotografií a 3D objektů vytvořených a používaných v rámci tohoto ... -
SaaS prototyp poskytující webové rozhraní pro serverless vektorové databáze
; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Táto práca sa špecializuje na návrh architektúry a vývoj prototypu Multiverse UI SaaS -- webovej aplikácie, ktorá je súčasťou serverless služby Multiverse. Multiverse je kompletné riešenie zamerané na optimalizované ... -
Zařízení pro ovládání aplikace Adobe Lightroom s pomocí hardwarového ovladače
; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato práce se zabývá ovládáním aplikace Adobe Lightroom Classic pomocí hardwarového ovladače. Krom návrhu a tvorby ovladače a firmwaru pro něj se práce zabývá také návrhem a implementací doprovodné aplikace. Tato aplikace ... -
Aplikace Learnito
; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací prototypu webové aplikace pro podporu učení. Aplikace pomáhá vzdělávat uživatele pomocí edukativních kvízů a efektivního opakování paměťových kartiček. Nejprve práce hodnotí ... -
Aplikace pro chytrou domácnost využívající rádiové spojení jednotek s Raspberry Pi
; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá implementací webové aplikace pro sledování, ovládání a správu chytré domácnosti. -
Export OntoUML modelů do přirozeného jazyka
; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Hlavním cílem práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro převod schematický reprezentovaných OntoUML modelů vytvořených v aplikaci OpenPonk ve formátu XMI na jejích textovou reprezentaci v přirozeném jazyce. Aplikace ... -
Identifikace gest a provádění kouzel ve virtuální realitě
; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Friebel Ludvík
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem bakalářské práce je analizovat již existujících VR hry, s cílem navrhnout a implementovat mechaniky pro sesílání alespoň 3 kouzel v herním prostředí VR. Práce analizuje úspěšné VR tituly, jako jsou Waltz of The ... -
Interoperabilní informační systém pro zvířecí útulky
; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Blizničenko Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem této bakalářské práce bylo na základě provedené analýzy vytvořit prototyp informačního systému pro útulky pro zvířata. V průběhu práce jsme zvážili potřebné zákony a technologie, vytvořili plány a schémata. Výsledkem ... -
Vytváření scén pomocí Ray Marchingu
; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)Cílem této práce je vytvořit nástroj pro snadné vytváření 3D scén, které jsou vykreslovány pomocí shaderu Ray Marching. Tento nástroj bude doplňkem pro herní engine Unity 3D s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním pro ... -
Vizualizace 3D map
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem této práce je prezentovat nový zásuvný modul pro program Blender, který umožňuje vytváření map 3D objektů. Využívá metodu řezání 3D modelů a renderování výsledné mapy. Práce zahrnuje analýzu jeskynních systémů ve ... -
Vývoj webové aplikace MusicMates
; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Glazar Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace která umožní svým uživatelům sledovat statistiky jejich aktivity na různých hudebních streamovacích službách. Tato aplikace používá Spotify Web API ... -
Simulátor davu
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na ... -
Prohlížeč 3D modelů ve virtuální nebo smíšené realitě pomocí knihovny A-Frame
; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem této bakalářské práce je prozkoumat knihovnu A-Frame a navrhnout prototyp webové aplikace pro prohlížení 3D modelů ve smíšené a virtuální realitě s možností interakce. Práce se zaměřuje na vývoj této aplikace včetně ...