Zobrazují se záznamy 41-60 z 1724

    • Prototyp interaktivního modelu oka pro vizualizaci nitrooční čočky - Vizualizace interaktivního modelu 

      Autor: Marek Koubek; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Fůs Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato práce se věnuje projektu pro vizualizaci interaktivního modelu oka, který je rozdělen na několik částí. Konkrétně se práce zaměřuje na samotný model oka - jeho generování a vizualizaci. Na straně back-endu se zabývá ...
    • Real time rendering 3D grafiky za použití pokročilých texturálních modelů. 

      Autor: Zdeněk Nejedlý; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Filip Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Tato bakalářská práce zkoumá použití pokročilých texturálních materiálových modelů pro renderování v~reálném čase. V teoretické části popisuje různé materiálové modely a člení je podle zjednodušujících předpokladů. Dále ...
    • Aplikace pro psí útulky 

      Autor: Jan Růžička; Vedoucí práce: Pešek David; Oponent práce: Štěpán Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zefektivnění komunikace mezi psími útulky a jejich podporovateli za účelem zvýšení kvality života psů v útulcích. Začíná rešerší současných problémů, kterým psí útulky čelí a ...
    • The Secret of Meenees - Studie algoritmů procedurálního generování 

      Autor: Michal Sládek; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Táto bakalárska práca sa zameriava na implementáciu 3 rozdielnych algoritmov, ktoré sú potom použité na procedurálnu generáciu istého typu videoherného levelu, dungeonu, pre hru The secret of Meenees. Táto hra bola vytvorená ...
    • Backend webové aplikace na učení se angličtiny 

      Autor: Jan Hlaváč; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Práce se zabývá návrhem a implementací backendu aplikace na učení se angličtiny. Na začátku práce byly analyzovány algoritmy efektivního učení a specifikovány požadavky na aplikaci. Na jejich základě byl proveden návrh ...
    • Mobilní aplikace pro sledování vztahů 

      Autor: Alisher Baibatchinov; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro operační systém Android, která by uživatelům umožnila sledovat a zlepšovat jejich vztahy. Aplikace poskytuje funkce, jako je sdílený kalendář, společné ...
    • Backend k interaktivní mapě průchodu studiem na FIT ČVUT 

      Autor: Raian Samerkhanov; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Libánská Alena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Cílem této bakalářské práce je vývoj backendové části webové aplikace interaktivní mapa studijního postupu na FIT ČVUT. V rámci práce byla provedena analýza požadavků na serverovou část, vybrány a použity technologie na ...
    • Starý Most - webový systém pro správu dat 

      Autor: Michal Pražák; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Beneš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webového systému pro správu dat projektu Starý Most. Tento systém umožňuje správu ulicí, struktur, fotografií a 3D objektů vytvořených a používaných v rámci tohoto ...
    • SaaS prototyp poskytující webové rozhraní pro serverless vektorové databáze 

      Autor: Michal Kornúc; Vedoucí práce: Blizničenko Jan; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Táto práca sa špecializuje na návrh architektúry a vývoj prototypu Multiverse UI SaaS -- webovej aplikácie, ktorá je súčasťou serverless služby Multiverse. Multiverse je kompletné riešenie zamerané na optimalizované ...
    • Zařízení pro ovládání aplikace Adobe Lightroom s pomocí hardwarového ovladače 

      Autor: Vítězslav Macháček; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato práce se zabývá ovládáním aplikace Adobe Lightroom Classic pomocí hardwarového ovladače. Krom návrhu a tvorby ovladače a firmwaru pro něj se práce zabývá také návrhem a implementací doprovodné aplikace. Tato aplikace ...
    • Aplikace Learnito 

      Autor: David Ratimec; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací prototypu webové aplikace pro podporu učení. Aplikace pomáhá vzdělávat uživatele pomocí edukativních kvízů a efektivního opakování paměťových kartiček. Nejprve práce hodnotí ...
    • Aplikace pro chytrou domácnost využívající rádiové spojení jednotek s Raspberry Pi 

      Autor: Pavel Zoreník; Vedoucí práce: Kubalík Pavel; Oponent práce: Miškovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá implementací webové aplikace pro sledování, ovládání a správu chytré domácnosti.
    • Export OntoUML modelů do přirozeného jazyka 

      Autor: Alina Zarubaeva; Vedoucí práce: Pergl Robert; Oponent práce: Suchánek Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Hlavním cílem práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro převod schematický reprezentovaných OntoUML modelů vytvořených v aplikaci OpenPonk ve formátu XMI na jejích textovou reprezentaci v přirozeném jazyce. Aplikace ...
    • Identifikace gest a provádění kouzel ve virtuální realitě 

      Autor: Jakub Vosička; Vedoucí práce: Klán Petr; Oponent práce: Friebel Ludvík
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem bakalářské práce je analizovat již existujících VR hry, s cílem navrhnout a implementovat mechaniky pro sesílání alespoň 3 kouzel v herním prostředí VR. Práce analizuje úspěšné VR tituly, jako jsou Waltz of The ...
    • Interoperabilní informační systém pro zvířecí útulky 

      Autor: Anton Ovchinnikov; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Blizničenko Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce bylo na základě provedené analýzy vytvořit prototyp informačního systému pro útulky pro zvířata. V průběhu práce jsme zvážili potřebné zákony a technologie, vytvořili plány a schémata. Výsledkem ...
    • Vytváření scén pomocí Ray Marchingu 

      Autor: Yevhenii Basov; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-15)
      Cílem této práce je vytvořit nástroj pro snadné vytváření 3D scén, které jsou vykreslovány pomocí shaderu Ray Marching. Tento nástroj bude doplňkem pro herní engine Unity 3D s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním pro ...
    • Vizualizace 3D map 

      Autor: Kateřina Hrdličková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této práce je prezentovat nový zásuvný modul pro program Blender, který umožňuje vytváření map 3D objektů. Využívá metodu řezání 3D modelů a renderování výsledné mapy. Práce zahrnuje analýzu jeskynních systémů ve ...
    • Vývoj webové aplikace MusicMates 

      Autor: Kirill Alekhnovich; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Glazar Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace která umožní svým uživatelům sledovat statistiky jejich aktivity na různých hudebních streamovacích službách. Tato aplikace používá Spotify Web API ...
    • Simulátor davu 

      Autor: Andrey Cherkasov; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na ...
    • Prohlížeč 3D modelů ve virtuální nebo smíšené realitě pomocí knihovny A-Frame 

      Autor: Daria Fedosova; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je prozkoumat knihovnu A-Frame a navrhnout prototyp webové aplikace pro prohlížení 3D modelů ve smíšené a virtuální realitě s možností interakce. Práce se zaměřuje na vývoj této aplikace včetně ...