Identifikace gest a provádění kouzel ve virtuální realitě
Identification of Gestures and Performing Magic in Virtual Reality
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Vosička
Vedoucí práce
Klán Petr
Oponent práce
Friebel Ludvík
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika, platnost do 2024Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce je analizovat již existujících VR hry, s cílem navrhnout a implementovat mechaniky pro sesílání alespoň 3 kouzel v herním prostředí VR. Práce analizuje úspěšné VR tituly, jako jsou Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times a War of Wizards. Výsledný interaktivní svět je realizován v herním enginu Unity, využívají jazyk C# a pomocí modelů vytvořených v Blender. The goal of this bachelor thesis is to analyze existing VR games in order to design and implement mechanics for casting at least 3 spells in the VR gaming environment. The thesis examines successful VR titles such as Waltz of The Wizards, The Wizards, The Wizards Dark Times, and War of Wizards. The resulting interactive world was realized in the Unity game engine, utilizing the C# language and models created in Blender.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]