Vizualizace 3D map
3D map visualisation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Hrdličková
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika, platnost do 2024Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2024-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je prezentovat nový zásuvný modul pro program Blender, který umožňuje vytváření map 3D objektů. Využívá metodu řezání 3D modelů a renderování výsledné mapy. Práce zahrnuje analýzu jeskynních systémů ve hrách Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls a historických map Sloupských jeskyní, a aplikuje získané poznatky k vývoji nástroje v Blenderu The aim of this thesis is to present a new plugin module for the Blender software, enabling the creation of 3D object maps. It utilizes the method of slicing 3D models and rendering the resulting maps. The work includes an analysis of cave systems in the games Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls, and historical maps of the Sloupské jeskyně caves, applying the acquired knowledge to the development of the tool in Blender.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]