• Nástroj pro tvorbu interaktivní fikce 

      Autor: Zdeněk Havelka; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Předmětem této práce je vývoj nástroje pro tvorbu interaktivní fikce, a to od fáze analýzy problému, přes návrh a implementaci, až po testování. V průběhu celého vývoje je kladen důraz na uživatelskou příjemnost a na snadnou ...
    • Návrh a implementácia voxelového enginu 

      Autor: Daniel Breiner; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou enginu pre vykresľovanie voxelových scén. Analyzuje existujúce riešenia, metódy renderovania, kolízií a procedurálnej generácie terénu. Popisuje programovací vzor ECS a optimalizačný ...
    • Strategická 3D hra se strojovým učením 

      Autor: Richard Smělý; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Brém Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)
      Bakalářská práce se zabývá vývojem třírozměrné strategické počítačové hry a využitím umělé inteligence v této hře. Obsahuje analýzu již dostupných her, porovnává výhody a nevýhody vybraných herních enginů. Zkoumá využitelnost ...
    • Tahová strategie pro Android 

      Autor: Dorian Řehák; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ...
    • The Slime Element - Hra žánru tower defense s inovativními mechanikami 

      Autor: Martin Němec; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem této práce je seznámit čtenáře s procesy sloužícími k vývoji počítačové hry, včetně analýzy, návrhu, implementace i testování dané hry. Výsledná hra je žánru tower defense, který je analyzován v první části práce ...