ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh a implementácia voxelového enginu

Design and implementation of a voxel engine

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Daniel Breiner
Vedoucí práce
Pauš Petr
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou enginu pre vykresľovanie voxelových scén. Analyzuje existujúce riešenia, metódy renderovania, kolízií a procedurálnej generácie terénu. Popisuje programovací vzor ECS a optimalizačný algoritmus greedy meshing. Jej cieľom je nájsť vhodné technológie pre vytvorenie prototypu a na základe analýzy ho navrhnúť. Nakoniec prototyp voxelového enginu implementovať a otestovať jeho funkčnosť a výkon. Výsledkom praktickej časti je multiplatformný prototyp voxelového enginu s požadovanými náležitosťami.
 
This bachelor thesis addresses the creation of an engine to render voxel scenes. It analyzes existing solutions, rendering methods, collisions and procedural generation of terrain. It describes the programming pattern ECS and the greedy meshing optimization algorithm. It aims to find appropriate technologies for a prototype and to design it based on the analysis. Lastly, to implement the voxel engine prototype and to test its operability and performance. The result of the practical part is a multiplatform prototype of a voxel engine with the requested features.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/101629
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (12.24Mb)
POSUDEK (47.07Kb)
POSUDEK (43.91Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV