Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU, Approximate computation of global illumination effects on the GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Efektivní zobrazování volumetrických dat na GPU, Efficient rendering of volumetric data on the GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Efektivní vzorkování pro instantní radiozitu, Efficient Sampling for Instant Radiosity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic, Water Simulation using Wave Particles
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu.
Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
Vizuální simulace deště, Visual Simulation of Rain
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ...
Simulace orografické oblačnosti, Simulation of orographic clouds
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
Realistická simulace mraků je žhavým tématem výzkumu v oboru počítačové grafiky. V této práci představíme možný způsob modelování orografických mraků za pomoci SkewT/LogP diagramů, jež navrhl Rui Pedro Duarte ve své ...
Vykreslování noční oblohy, Night Sky Rendering
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
Předmětem práce je vykreslovací OpenGL aplikace napsaná v C++. Účelem aplikace je vykreslování oblohy v reálném čase včetně všech jejích důležitých prvků. Aplikace je schopna vykreslit oblohu v libovolný okamžik a z libovolné ...
Modulární editor silniční sítě pro VRUT, Modular Road Network Editor for VRUT
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
Dnešní technologie se stále rozvíjí a autonomní mobilní průmysl má na vývoji velký podíl. Automobilový průmysl se zaměřuje na vývoj simulace provozu, protože se jedná o bezpečný způsob testování jak vozu, tak i řidiče. ...
Simulace vodopádů, Waterfall simulation
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod ...