Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle autora "Sedláček David"
-
2D kreslení na papír ve virtuální realitě
Autor: Matyáš Kovaľ; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Cílem této bakalářské práce je navrhnout a prototypovat interakční techniky, které by připomínaly tvorbu domů Langweilova modelu Prahy a následně je zakomponovat do již existujícího virtuálního zážitku jménem \uv{Tvorba ... -
2D kreslení na papír ve virtuální realitě
Autor: Robert Papay; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)Tato práce se zabývá analýzou a možným implementováním metod digitálního malování v rámci virtuální reality za účelem vytvořit virtuálně realistický zážitek připomínající tvorbu domů Langweilova modelu. Je poskytnut přehled ... -
3D logická hra z pohledu první osoby
Autor: Lucie Veverková; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů logických her, analýzou celkového procesu návrhu levelů a modulárních komponent, k čemu slouží a jak se vytváří, a jmenuje dvě modelovací techniky. Na základě této analýzy ... -
3D model budovy NTK v Dejvicích
Autor: Stejskalová Nikola; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D model budovy pro hru ve VRML
Autor: Partyková Julie; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D rekonstrukce podzemí Koněpruských jeskyní
Autor: Mašek Michal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D stereo animace
Autor: Moser Lukáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
3D stereo animace
Autor: Kotrhonz Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
3D tahová strategická hra
Autor: Viktor Bobůrka; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent. -
3D úniková hra
Autor: Khanh Duong; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ... -
Adaptace budovatelské strategie ve virtuální realitě
Autor: Veronika Petrova; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Tato práce se zabývá adaptací budovatelské strategie ve VR. Zaměřuje se na to, jak uskutečnit takovou hru ve VR a plně využít všeho, co nám tato platforma dovoluje. Pro průzkum této problematiky zkoumá jak již existující ... -
Analýza a implementace materiálů (shaderu) modelovacího nástroje Autodesk Maya se zaměřením na Architekturu
Autor: Procházka Jakub; Vedoucí práce: Macháček Ondřej; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05) -
Animace řízená daty z motion capture zařízení
Autor: Mrázek Adam; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality
Autor: Vojtěch Böhm; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Tato práce popisuje návrh a vývoj mobilní aplikace pro sledování letadel v reálném čase prostřednictvím rozšířené reality. Zahrnuje rešerši existujících aplikací, zdrojů dat, technologie AR a geodézie, návrh uživatelského ... -
Automatické vyhodnocení d2 testu pomocí metod počítačového vidění
Autor: Bílek Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sieger Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Bakalářská práce se zabývá automatizací vyhodnocení d2 testu. Jedná se o psychologický test, který se v současné době vyhodnocuje ručně a jeho vyhodnocení zabere relativně velké množství času. Cílem bakalářské práce bylo ... -
Bojové hry
Autor: Alexandra Petrova; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Krobová Tereza
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou herních mechanik bojových her. Tuto analýzu pak využiji k návrhu a implementaci prototypu mé vlastní bojové hry. Následně vytvořím návrh designu finální hry a hru implementuji a ... -
Dema pro výuku herního vývoje - herní fyzika
Autor: Daniel Jiřík; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Fyzika je běžným problémem současných her. Pokud byste se však průměrného hráče zeptali na jednoduchou otázku, jak vlastně ta fyzika ve hře funguje, odpověď by nejspíše hledal těžko. S odpovědí na tuto otázku pomáhá tato ... -
Demonstrační aplikace pro zařízení flystick
Autor: Bednář Matouš; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Editor pro vizualizaci interiérů bytů
Autor: Vondráček Dominik; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Danihelka Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Exportní modul pro Autodesk Maya do formátu X3D / X3Dom
Autor: Unembayeva Daniya; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)Predmetem této bakalárské práce je vytvorení exportního modulu pro Autodesk Maya do formátu X3D/X3DOM. Základní objekty budou exportovány do X3D/X3DOM pomocí odpovídajících uzlu, složitejší objekty - pomocí specifické ...