• "Free-form" CMS 

      Autor: Třešňák Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Georeferencovaná rozšířená realita 

      Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
    • Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace 

      Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ...
    • Hra ve VRML 

      Autor: Moudrá Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hudební hra ve virtuální realitě 

      Autor: Isa Skořepů; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ...
    • Informační portál pro vozíčkáře 

      Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Interaktivní galerie modelů Leonarda da Vinciho 

      Autor: Zavřel Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      Cílem této bakalářské práce je provedení čtenáře celým procesem vývoje interaktivní aplikace. Práce se snaží čtenáři nastínit některé modelovací techniky, které se používají pro vytváření objektů ve tří-dimenzionální ...
    • Interaktivní učebnice pro ANDROID 

      Autor: Teplý Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Interaktivní učebnice pro ANDROID 

      Autor: Veselý Josef; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
    • Interaktivní učebnice pro ANDROID 

      Autor: Rychlovský Jiří; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
      Tato bakalářská práce pojednává o projektu tvorby interaktivních učebnic pro základní a střední školy. V práci je provedena analýza několika jiţ existujících učebnic a dále práce vyuţívá nabytých poznatků získaných z této ...
    • Interaktivní vizualizace černých děr 

      Autor: Platonov Ivan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bursa Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-25)
      Tato bakalářská práce se věnuje vizualizaci velmi vzácných a málo prozkoumaných objektů vesmíru, kterými jsou černé díry. Tato práce také popisuje matematické základy černých děr, Kerrův časoprostor a metody sledování ...
    • Knihovna architektonických prvků Prahy 

      Autor: Pachtová Martina; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Kompozice CG objektu do reálné filmové scény 

      Autor: Antonín Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ...
    • Logická 3D hra 

      Autor: Petr Varga; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji.
    • Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem 

      Autor: Aleksandr Murugov; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
      Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ...
    • Materiály v počítačové grafice 

      Autor: Tomáš Cicvárek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ...
    • Mobilní aplikace poskytující uživatelům doporučení na dárky 

      Autor: Sládek Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Vystrčil Jan
      Tato bakalářská práce si klade za cíl přispět k řešení problému výběru vhodného dárku, kterému jsou několikrát ročně vystaveny miliony lidí po celém světě. Mobilní aplikace, která je v rámci této bakalářské práce vyvíjena, ...
    • Mobilní aplikace pro hlášení incidentů se želvami 

      Autor: Kučerová Gabriela; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou, návrhom a samotnou implementáciu hybridnej mobilnej aplikácie určenej k hláseniu incidentov s korytnačkami. Aplikácia je primárne určená pre oblasť Indonézie, avšak jej využitie ...
    • Model GSM sítě pomocí VRML 

      Autor: Zíka Jan; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Model humanoida 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kavan Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)