Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle autora "Sedláček David"
-
"Free-form" CMS
Autor: Třešňák Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Georeferencovaná rozšířená realita
Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ... -
Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace
Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ... -
Hra ve VRML
Autor: Moudrá Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Hudební hra ve virtuální realitě
Autor: Isa Skořepů; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ... -
Informační portál pro vozíčkáře
Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Interaktivní galerie modelů Leonarda da Vinciho
Autor: Zavřel Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
Cílem této bakalářské práce je provedení čtenáře celým procesem vývoje interaktivní aplikace. Práce se snaží čtenáři nastínit některé modelovací techniky, které se používají pro vytváření objektů ve tří-dimenzionální ... -
Interaktivní učebnice pro ANDROID
Autor: Teplý Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Interaktivní učebnice pro ANDROID
Autor: Veselý Josef; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
-
Interaktivní učebnice pro ANDROID
Autor: Rychlovský Jiří; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
Tato bakalářská práce pojednává o projektu tvorby interaktivních učebnic pro základní a střední školy. V práci je provedena analýza několika jiţ existujících učebnic a dále práce vyuţívá nabytých poznatků získaných z této ... -
Interaktivní vizualizace černých děr
Autor: Platonov Ivan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bursa Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-25)Tato bakalářská práce se věnuje vizualizaci velmi vzácných a málo prozkoumaných objektů vesmíru, kterými jsou černé díry. Tato práce také popisuje matematické základy černých děr, Kerrův časoprostor a metody sledování ... -
Knihovna architektonických prvků Prahy
Autor: Pachtová Martina; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Dušková Elena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Kompozice CG objektu do reálné filmové scény
Autor: Antonín Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ... -
Logická 3D hra
Autor: Petr Varga; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji. -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
Autor: Aleksandr Murugov; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Materiály v počítačové grafice
Autor: Tomáš Cicvárek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Téma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software ... -
Mobilní aplikace poskytující uživatelům doporučení na dárky
Autor: Sládek Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Vystrčil Jan
Tato bakalářská práce si klade za cíl přispět k řešení problému výběru vhodného dárku, kterému jsou několikrát ročně vystaveny miliony lidí po celém světě. Mobilní aplikace, která je v rámci této bakalářské práce vyvíjena, ... -
Mobilní aplikace pro hlášení incidentů se želvami
Autor: Kučerová Gabriela; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou, návrhom a samotnou implementáciu hybridnej mobilnej aplikácie určenej k hláseniu incidentov s korytnačkami. Aplikácia je primárne určená pre oblasť Indonézie, avšak jej využitie ... -
Model GSM sítě pomocí VRML
Autor: Zíka Jan; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Model humanoida
Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kavan Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)