Browsing Bakalářské práce - 13139 by Author "Čmolík Ladislav"
Now showing items 1-20 of 32
-
3D logická hra
Author: Sára Veselá; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů 3D logických počítačových her. Zejména logických her, které mění herní prostředí. Na základě této analýzy byla navržena 3D logická hra z pohledu první osoby a její design a ... -
3D logická hra z pohledu první osoby
Author: Lucie Veverková; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce se zabývá analýzou herních principů logických her, analýzou celkového procesu návrhu levelů a modulárních komponent, k čemu slouží a jak se vytváří, a jmenuje dvě modelovací techniky. Na základě této analýzy ... -
3D tahová strategická hra
Author: Viktor Bobůrka; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Tato práce se zabývá vývojem tahové strategické počítačové hry. Skládá se především z herního návrhu, implementace herní logiky a tvorby modulárních komponent. -
3D úniková hra
Author: Khanh Duong; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ... -
Distribuované aplikace s více obrazovými výstupy
Author: Drdlíček Michael; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Author: Richard Fošenbauer; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Author: Richard Fošenbauer; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Herní engine pro hry typu Minecraft
Author: Zdeněk Kolář; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách
Author: Lucie Rosenthalerová; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ... -
Interaktivní model automobilové převodovky
Author: Procházka Jaroslav; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Interaktivní model počítačového tomografu
Author: Zeman Ondřej; Supervisor: Žára Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Klient-server aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelů
Author: Samec Adam; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
Tato bakalářská práce se zabývá úpravou existující desktopové aplikace pro ilustrativní explodování 3D modelu do podoby webové klient-server aplikace. Serverová část bude sloužit k ukládání klientem nahraných modelů, výpočtu ... -
Kooperativní plošinová hra pro dva hráče
Author: Daniil Kryvarot; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Subject of this work was to create a computer game in the genre of a 2D platformer with a multiplayer mode. The goal of the project was to study the principles of game design, state synchronization between players, and the ... -
Logická 3D hra
Author: Petr Varga; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato práce analyzuje proces navrhování her, mechaniky logických her a vytváření modulárních komponent. Tuto analýzu následně použiji k navržení své vlastní hry a vytvoření této hry v Unity. Následně tuto hru otestuji. -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
Author: Aleksandr Murugov; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Modelování a animace čtyřnožců
Author: Julie Trollerová; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané při výrobě takových assetů a navíc prozkoumává možnosti přenosu animací ... -
Nástroj pro návrh a export závodních tratí
Author: Mykola Isaiev; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Efremov Denis
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vytváření trojrozměrných scén závodních tratí vyžaduje znalost specifického softwaru a může být časově náročné. Výzkumné centrum Smart Driving Solutions používá řidičský simulátor Cruden Panthera pro řadu interních a ... -
Nástroj pro vytváření interaktivních ilustrací
Author: Martin Doležal; Supervisor: Čmolík Ladislav; Opponent: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Bakalářská práce se zabývá potenciálem využití 3D modelů a interaktivních digitálních nástrojů v edukaci. Shromažďuji poznatky z oboru digitální ilustrace a výkladové vizualizace a na základě těchto poznatků vytvářím funkční ... -
Procedurální generování budoucí výstavby měst dle pravidel
Author: Vladimíra Potočeková; Supervisor: Sedláček David; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-11)Tato práce si klade za cíl prozkoumat integraci procedurální generace do oblasti urbanistického rozvoje. Generátor navrhne model možné zástavby pozemku na základě požadavků uživatele, jako jsou minimální vzdálenost, šířka ... -
Procedurální generování prostředí pro videohry
Author: Jan Kutálek; Supervisor: Bittner Jiří; Opponent: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)V herním prumyslu je spousta vecí, které vyžadují hodne casu a prostredku. Proto se tato prace soustredí na procedurální generování obsahu do video her, presneji na generování herních úrovních typu bludište, na které je ...