Modelování a animace čtyřnožců
Modeling and animation of quadrupeds
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Julie Trollerová
Vedoucí práce
Čmolík Ladislav
Oponent práce
Bittner Jiří
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se věnuje otázce modelování a animace čtyřnožců zejména za účelem výroby assetů do videoher. Poskytuje náhled na teorii a metody používané při výrobě takových assetů a navíc prozkoumává možnosti přenosu animací mezi modely čtyřnožců o různých proporcích. Za použití některých z těchto metod zkombinovaných s prozkoumanou teorií věnující se pohybu čtyřnožců jsem v programu Blender vytvořila tři modely psovitých šelem o různých proporcích se sdílenou sadou animací, které byly vytvořeny na jednom z těchto modelů a následně aplikovány na zbylé dva modely. This thesis is dedicated to modelling and animating quadrupeds, especially to create assets to be used in video games. It provides an overview of the theory and methods used while making such assets. On top of that, it explores the options of transferring animations between quadruped models of different proportions. Using some of these methods combined with researched theory on quadruped movement, I have created three canine models with different proportions in Blender. These models share a set of animations that I created for one of the models and applied to the other two afterwards.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]