Zobrazují se záznamy 401-420 z 854

    • Distribuovaná multiplayer aréna pro edukativní hry 

      Autor: Blšťák Petr; Vedoucí práce: Vokřínek Jiří; Oponent práce: Menčl Ondřej
      Tato práce se zabývá analýzou a implementací vědomostní arény pro více hráčů, kterou bude možné provozovat na cloudových technologiích. Vychází z projektu Hravě.cz, jehož modul arény jí posloužil jako odrazový můstek. Práce ...
    • Integrační server pro sdílení a zálohování dat 

      Autor: Strnad Petr; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Votava Ondřej
      Cílem projektu je vytvoření systému pro integraci služeb datových úložišť pro nahrávání, sdílení a archivaci souborů, a systémů Fakulty elektrotechnické na ČVUT. Výsledkem práce je analýza technologií nutných pro realizaci ...
    • Webový systém pro prodej fotografií 

      Autor: Telehuz Vladislav; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Rudomilov Ilya
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webového systému pro prodej fotografií. Systém pro koncového uživatele poskytuje funkcionalitu internetového obchodu s fotografiemi a pro fotografy rozhraní pro správu ...
    • Simulace akumulace sněhu 

      Autor: Bláha Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Sedláček David
      Hlavním cílem této práce je simulovat akumulaci snehu ve scéne. Akumulace však závisí i na pohybu padajících snehových vlocek, tudíž se zamerujeme i na simulování prubehu jednotlivých vlocek ve scéne a jejich další chování ...
    • Zobrazování vnitřní struktury složitých 3D těles pomocí průhlednosti 

      Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce se zabývá problémem zobrazování částečně průhledných objektů a jeho vylepšení pomocí modulace průhlednosti za účelem odhalení vnitřních struktur 3D těles. Implementovali jsme metodu Illustration Buffer řešící ...
    • Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic 

      Autor: Mikeš Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
    • Front-end pro portál pro sdílení souborů 

      Autor: Hašlarová Kateřina; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Strnad Pavel
      Cílem této práce je realizace klientské části projektu, který se zabývá integrací služeb datových úložišť a systémů v rámci ČVUT. Tato datová úložiště slouží pro nahrávání, sdílení a archivaci souborů. Z provedené rešerše ...
    • Serverová část aplikace pro zpracování videa 

      Autor: Primak Aleksandr; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ...
    • Skripty pro tvorbu animační kostry 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...
    • Dokončení projektu MigDb 

      Autor: Lukeš Martin; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Chlumecký Martin
      Tato práce se zabývá upřesněním kontraktu a realizací transformací změn aplikačního modelu na změny modelu databázového. Dále se zabývá automatizací odvození změn vedoucích z jednoho modelu k druhému bez ztráty či s ...
    • Rozšířená realita pro výuku 

      Autor: Havelík Jaroslav; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ...
    • Kompozice CG objektu do reálné filmové scény 

      Autor: Antonín Karel; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ...
    • SaaS Autoservis 

      Autor: Motyčka Jakub; Vedoucí práce: Pařízek Karel; Oponent práce: Vondra Tomáš
      Předmětem práce je Aplikace Autoservis a její převod na SaaS aplikaci, tedy aplikaci, která je poskytována formou služby. Aplikace Autoservis je vytvořena pomocí webového frameworku Ruby On Rails a využívá databázi MongoDB. ...
    • Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy 

      Autor: Buk Tomáš; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
    • Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS 

      Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ...
    • Optimalizace založená na hledání minimálního řezu v grafech 

      Autor: Saidlová Lenka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
      Mnoho problému počítačového vidění a grafiky lze formulovat jako problém minimalizace energie. V této práci se zaměřujeme na vylepšení algoritmu, který řeší minimalizaci energie pro dvě značky přes řezy v grafu a jeho ...
    • Mobilní iOS aplikace pro neziskovou TV 

      Autor: Sukhotin Mikhail; Vedoucí práce: Vondra Tomáš; Oponent práce: Macík Miroslav
      Hlavním cílem této práci je návrh a implementace mobilní iOS aplikace pro interakce z americkou neziskovou organizace Czech-American TV. Aplikace umožňuje přehrávání video a audio streamů, interakce z body zájmu a poskytuje ...
    • Vyhodnocovací systém pro výuku algoritmizace a programování 

      Autor: Bruštík Tomáš; Vedoucí práce: Genyk-Berezovskyj Marko; Oponent práce: Mařík Radek
      Cílem diplomové práce je prozkoumat již existující řešení vyhodnocování zasílaných úloh a navrhnout systém, který bude vyhodnocovat zasílané úlohy ve vybraných programovacích jazycích C, C++ a Java. Tyto úlohy budou zasílané ...
    • Řídicí systém pro použití alternativního paliva automobilu 

      Autor: Puncman Daniel; Vedoucí práce: Vysoký Ondřej; Oponent práce: Stříbrský Antonín
      Tato diplomová práce se zabývá vývojem přídavného řídicího systému pro použití alternativního paliva pro zážehový motor automobilu. V počátečních kapitolách práce jsou rozebrány základní principy funkce a řízení zážehového ...
    • Interaktivní učebnice pro ANDROID 

      Autor: Rychlovský Jiří; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
      Tato bakalářská práce pojednává o projektu tvorby interaktivních učebnic pro základní a střední školy. V práci je provedena analýza několika jiţ existujících učebnic a dále práce vyuţívá nabytých poznatků získaných z této ...