katedra počítačové grafiky a interakce: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 401-420 z 854
-
Distribuovaná multiplayer aréna pro edukativní hry
; Vedoucí práce: Vokřínek Jiří; Oponent práce: Menčl Ondřej
Tato práce se zabývá analýzou a implementací vědomostní arény pro více hráčů, kterou bude možné provozovat na cloudových technologiích. Vychází z projektu Hravě.cz, jehož modul arény jí posloužil jako odrazový můstek. Práce ... -
Integrační server pro sdílení a zálohování dat
; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Votava Ondřej
Cílem projektu je vytvoření systému pro integraci služeb datových úložišť pro nahrávání, sdílení a archivaci souborů, a systémů Fakulty elektrotechnické na ČVUT. Výsledkem práce je analýza technologií nutných pro realizaci ... -
Webový systém pro prodej fotografií
; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Rudomilov Ilya
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webového systému pro prodej fotografií. Systém pro koncového uživatele poskytuje funkcionalitu internetového obchodu s fotografiemi a pro fotografy rozhraní pro správu ... -
Simulace akumulace sněhu
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Sedláček David
Hlavním cílem této práce je simulovat akumulaci snehu ve scéne. Akumulace však závisí i na pohybu padajících snehových vlocek, tudíž se zamerujeme i na simulování prubehu jednotlivých vlocek ve scéne a jejich další chování ... -
Zobrazování vnitřní struktury složitých 3D těles pomocí průhlednosti
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá problémem zobrazování částečně průhledných objektů a jeho vylepšení pomocí modulace průhlednosti za účelem odhalení vnitřních struktur 3D těles. Implementovali jsme metodu Illustration Buffer řešící ... -
Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ... -
Front-end pro portál pro sdílení souborů
; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Strnad Pavel
Cílem této práce je realizace klientské části projektu, který se zabývá integrací služeb datových úložišť a systémů v rámci ČVUT. Tato datová úložiště slouží pro nahrávání, sdílení a archivaci souborů. Z provedené rešerše ... -
Serverová část aplikace pro zpracování videa
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Hák Josef
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem serverové části aplikace pro zpracování videa, která je zodpovědná za nalezení přechodů mezi scénami. Seznamuje čtenáře se současně používanými technologiemi v oblasti kódování a ... -
Skripty pro tvorbu animační kostry
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ... -
Dokončení projektu MigDb
; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Chlumecký Martin
Tato práce se zabývá upřesněním kontraktu a realizací transformací změn aplikačního modelu na změny modelu databázového. Dále se zabývá automatizací odvození změn vedoucích z jednoho modelu k druhému bez ztráty či s ... -
Rozšířená realita pro výuku
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ... -
Kompozice CG objektu do reálné filmové scény
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
Předmětem této bakalářské práce je popis procesu trackování pohybu bodu v reálné scéně a následné kompozice počítačem generovaného objektu do této reálné scény - procesu, který se dnes využívá v rozličných odvětvích. Od ... -
SaaS Autoservis
; Vedoucí práce: Pařízek Karel; Oponent práce: Vondra Tomáš
Předmětem práce je Aplikace Autoservis a její převod na SaaS aplikaci, tedy aplikaci, která je poskytována formou služby. Aplikace Autoservis je vytvořena pomocí webového frameworku Ruby On Rails a využívá databázi MongoDB. ... -
Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy
; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
-
Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ... -
Optimalizace založená na hledání minimálního řezu v grafech
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Jamriška Ondřej
Mnoho problému počítačového vidění a grafiky lze formulovat jako problém minimalizace energie. V této práci se zaměřujeme na vylepšení algoritmu, který řeší minimalizaci energie pro dvě značky přes řezy v grafu a jeho ... -
Mobilní iOS aplikace pro neziskovou TV
; Vedoucí práce: Vondra Tomáš; Oponent práce: Macík Miroslav
Hlavním cílem této práci je návrh a implementace mobilní iOS aplikace pro interakce z americkou neziskovou organizace Czech-American TV. Aplikace umožňuje přehrávání video a audio streamů, interakce z body zájmu a poskytuje ... -
Vyhodnocovací systém pro výuku algoritmizace a programování
; Vedoucí práce: Genyk-Berezovskyj Marko; Oponent práce: Mařík Radek
Cílem diplomové práce je prozkoumat již existující řešení vyhodnocování zasílaných úloh a navrhnout systém, který bude vyhodnocovat zasílané úlohy ve vybraných programovacích jazycích C, C++ a Java. Tyto úlohy budou zasílané ... -
Řídicí systém pro použití alternativního paliva automobilu
; Vedoucí práce: Vysoký Ondřej; Oponent práce: Stříbrský Antonín
Tato diplomová práce se zabývá vývojem přídavného řídicího systému pro použití alternativního paliva pro zážehový motor automobilu. V počátečních kapitolách práce jsou rozebrány základní principy funkce a řízení zážehového ... -
Interaktivní učebnice pro ANDROID
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
Tato bakalářská práce pojednává o projektu tvorby interaktivních učebnic pro základní a střední školy. V práci je provedena analýza několika jiţ existujících učebnic a dále práce vyuţívá nabytých poznatků získaných z této ...