Zobrazují se záznamy 381-400 z 854

    • Srovnání knihoven pro vrhání paprsku 

      Autor: Král David; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      Vrhání, či sledování paprsku jsou techniky v počítačové grafice používané ke generování obrázků pomocí sledování cesty světla skrz pixely obrazové roviny. Tyto techniky se snaží co nejvíce simulovat jevy, které se dějí při ...
    • Zabezpečení automaticky generovaných REST služeb 

      Autor: Egermajer Martin; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Čemus Karel
      Cílem této práce je návrh a implementace zabezpečovací knihovny pro automaticky generované REST služby. Vytvořil jsem procesor, který na základě modelu rozhodne, zda má přihlášený uživatel právo s daty pracovat (podle rolí ...
    • Webová aplikace pro správu databáze 3D modelů 

      Autor: Silin Nikita; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      Táto bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro správu databází 3D modelů. Architektura systému která je definována jako sada modelů, vytvořena pomoci metodologie, popsane v této prací. Aplikace ...
    • Webový portál pro recenzování her 

      Autor: Nedvěd Vojtěch; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Votava Ondřej
      Tato práce představuje návrh a implementaci webové aplikace sloužící jako prostředek pro sdílení osobních hodnocení počítačových a konzolových her. Vedle hodnocení a uživatelských recenzí má výsledný produkt za cíl rychle ...
    • Detekce škodlivého kódu ve webových aplikacích 

      Autor: Rejthar Edvard; Vedoucí práce: Medvecký Michal; Oponent práce: Macejko Peter
      Následující práce si klade za cíl zpracovat rešerši škodlivého kódu, který útočníci vkládají do napadených webových prezentací. Posléze navrhneme a implementujeme program, který bude schopný vyhledat ve skriptech webu ...
    • Grafický editor konečných automatů a kaskády 

      Autor: Adámek Martin; Vedoucí práce: Kufner Josef; Oponent práce: Aubrecht Petr
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací dvou grafických editorů - editoru kaskády bloků a editoru stavových automatů Smalldb - oba realizované jako JavaScriptové pluginy postavené na frameworku jQuery, tedy čistě ...
    • iPad aplikace pro výuku irských tanců 

      Autor: Macoszek Ondřej; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Čepek Miroslav
      Cílem práce je navrhnout a implementovat iPad aplikaci pro výuku irských tanců. V rámci práce bude provedena rešerše metod pro detekci rychlosti hudby, detekci hudebních dob, pro změnu rychlosti hudby při zachování výšky ...
    • Podpora přístupnosti v textovém procesoru 

      Autor: Rudolf Šimon; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      Většina uživatelů počítačů ke své práci používá standardní zařízení jako je klávesnice nebo myš. Bez těchto periferií je velmi těžké si tuto práci představit. Existuje ovšem skupina uživatelů, která tyto zařízení používat ...
    • Shlukovací algoritmy pro nečíselná data 

      Autor: Jakeš Jan; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
      Cílem této diplomové práce je implementace evaluačních metod shlukové analýzy dat pro software RapidMiner. V úvodu je čtenář seznámen s problematikou tykající se shlukové analýzy dat, včetně shlukovacích metod a metrik ...
    • Algoritmy pro rozvrhování úloh s různými stupni kritičnosti a relativními časovými omezeními 

      Autor: Cincibus Petr; Vedoucí práce: Šůcha Přemysl; Oponent práce: Kubalík Jiří
      Mnoho komplikovaných průmyslových produktů v oblasti letectví, automobilového průmyslu, robotiky nebo zbrojního průmyslu se skládá z více podsystémů řídicích specifickou část systémových funkcí. Tyto podsystémy mohou být ...
    • Salzella - Deklarativní jazyk pro generování hudby 

      Autor: Volf Štěpán; Vedoucí práce: Richta Karel; Oponent práce: Pokorný Jaroslav
    • Mobilní aplikace poskytující uživatelům doporučení na dárky 

      Autor: Sládek Jan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Vystrčil Jan
      Tato bakalářská práce si klade za cíl přispět k řešení problému výběru vhodného dárku, kterému jsou několikrát ročně vystaveny miliony lidí po celém světě. Mobilní aplikace, která je v rámci této bakalářské práce vyvíjena, ...
    • Nástroj pro generování dokumentace vzdálených rozhraní (API) webových služeb aplikací Java Enterprise Edition 

      Autor: Jiříček Tomáš; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Pechanec Jiří
      S narůstajícím počtem softwarových produktů, které mají potřebu být mezi sebou vzájemně integrovány vznikl velký tlak na unifikaci rozhraní. Byla proto vytvořena řada protokolů a technologií, které přinášejí do systémové ...
    • Tvorba uživatelského rozhraní pro systém biofeedbackové terapie 

      Autor: Zeman Ondřej; Vedoucí práce: Vavrečka Michal; Oponent práce: Havlík Jan
      Tato práce se zabývá vytvořením komplexního grafického uživatelského rozhraní nad existujícím jádrem neurofeedbackové aplikace. Teoretická část práce zahrnuje východiska praktické části. Obsahuje informace o mozku, jeho ...
    • Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP 

      Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Rozšíření funkcionality projektu MS Box 

      Autor: Černil Milan; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Mudra Martin
    • Systém půjčování přístrojů 

      Autor: Kalíšek Jan; Vedoucí práce: Flígl Stanislav; Oponent práce: Kadlec Tomáš
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Autor: Strnad Václav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Aspektově orientovaný vývoj uživatelských rozhraní pro Java SE aplikace 

      Autor: Tomášek Martin; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Čemus Karel
      Současné aplikace využívají grafické uživatelské rozhraní k interakci s uživatelem. V každé aplikaci můžeme najít vstupní pole, výstupní pole a další komponenty, které slouží k ovládání aplikace. Generování formulářů, která ...
    • Autentizace a autorizace pomocí rolí v Javě EE s ohledem na kontext 

      Autor: Trnka Michal; Vedoucí práce: Škopek Peter; Oponent práce: Černý Tomáš
      V moderních aplikacích je použití kontextu nejen důležité, ale často i nevyhnutelné. Použití kontextu při zabezpečování aplikace může přinést znatelné zlepšení jak pro uživatele tak pro vývojáře. Nicméně většina zabezpečení ...