katedra počítačové grafiky a interakce: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 141-160 z 854
-
Vizualizace urbanistických dat
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čtyroký Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-18)Vizualizace urbanistických dat zásadním způsobem přispívá k udržitelnému rozvoji měst. Vizuální média umožňují efektivní komunikaci, která je základním kamenem vývoje. V této práci je představen návrh a implementace ... -
Shlukování a vizualizace tabulkových dat s nominálními atributy
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Slavík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato diplomová práce se zabývá různými přístupy ke clusterování a následné vizualizaci nominálních a ordinálních dat. Ukazuje tabulkové datasety, definuje typy attributů a popisuje úkoly pro vizualizaci. Dále vysvětluje ... -
Mobilní aplikace pro výuku základů programování
; Vedoucí práce: Nagyová Ingrid; Oponent práce: Pavlát Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce si klade za cíl vytvořit aplikaci, která zábavnou a vizuálně atraktivní formou naučí základní principy programování a algoritmizace, a navrhnout systém pro programování tanků pro Robocode. Byly provedeny testovací ... -
Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Interaktivní nástroj I3T určený k výuce 3D transformací je projekt rozvíjený pod Katedrou počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT. Uvnitř tohoto nástroje dosvad scházel systém pro tvorbu a realizaci výukových lekcí. Cílem ... -
Návrh uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality
; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Diplomová práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní pro 3D modelář rozšířené reality. Konkrétně jde o práci zaměřenou na analýzu existujícího produktu společnosti Misterine s.r.o. - Misterine Studio, a návrh nového ... -
Hierarchie obalových těles pro podlouhlé objekty
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Práce pojednává použití válců jako obalová tělesa při sledování paprsku pro různé typy scén obsahující podlouhlé objekty. Představuje způsob sjednocení obalových těles ve tvaru válce a zkoumá jejich výhody. Navrhnutá metoda ... -
Struktura populace v evolučních algoritmech
; Vedoucí práce: Pošík Petr; Oponent práce: Kubalík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Jednou z populárních optimalizačních metod jsou evoluční algoritmy, které dokáží poměrně efektivně řešit i velmi složité úlohy. Ovšem i tyto algoritmy mají svoje limity. Jedním z běžných problémů, se kterým se můžeme u ... -
Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ... -
Stylizace portrétu na GPU s využitím výtvarné předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Tato práce se zabývá studiem technik stylizace obrazu, které umožňují replikovat umělecký styl a použít jej na vlastní obraz. Velmi bohatá větev tohoto zaměření je přenos stylu portrétů z jednoho obrazu na druhý. Cílem ... -
Mobilní aplikace Osobní zdravotní deník
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat mobilní aplikaci pro pravidelné sledování osobních zdravotních údajů. Aplikace má umožnit záznam a sledování uživatelem zvolených dat souvisejících s jeho zdravotním ... -
Návrh stárnutí virtuálního průvodce – avatara pro podporu léčby chronických nemocí
; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Mráz Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Obsahem této bakalářské práce je popis vývoje edukační hry MyDiabetic ve vývojovém prostředí Unity, tvorba 3D grafického modelu stylizované postavy, simulaci jejího stárnutí v podobě měnícího se 3D modelu, opravení chyb ... -
VR simulace poruch orientace v prostoru
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tato práce se zabývá realizací poruch orientace v prostoru ve virtuální realitě. Cílem je uživateli přinést balíček nástrojů v herním enginu Unity, pomocí kterého bude schopen vytvořit simulace konkrétních poruch. Simulace ... -
Herní engine pro hry typu Minecraft
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ... -
Virtuální zrcadlo
; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)Tento dokument obsahuje výsledky zkoumání v rámci Bakalářské práce na ČVUT. V této práci je popsána analýza možných technologií k sledování lidské postavy, převodu těchto informací do počítače a následné zobrazení v programu. ... -
Vizuální simulace deště
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Projekt této diplomové práce se zaměřuje na zvýšení vizuální rozmanitosti v dopravních simulátorech, a to simulací různých jevů deště, které lze vidět v reálném světě. Důkladný výzkum stávajících metod by měl pomoci při ... -
Správa velkých dat z dopravních senzorů pomocí jejich vizualizace
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Hrubý Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Cílem této práce je implementovat prototyp systému pro vizualizaci a správu dopravních senzorů. Za účelem návrhu prototypu byl proveden uživatelský výzkum se zkušenými dopravními inženýry a analýza stávajících komerčních ... -
Vizualizace pokročilých reprezentací vzhledu materiálů
; Vedoucí práce: Filip Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Diplomová práce se zabývá vizualizací pokročilých materiálů a jejich vzhledu. Vysvětluje pojem vizuální textura. Věnuje se problematice popisu materiálů pomocí různých reprezentací (GRF, BRDF, SVBRDF, BTF). Popisuje vybrané ... -
iOS aplikace pro vizualizaci geografických dat v rozšířené realitě
; Vedoucí práce: Vrábel Ján; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Tato práce se zabývá vývojem iOS aplikace, která slouží k vizualizaci různých geografických dat. Tato data mohou být zobrazena na 2D mapě nebo na 3D mapě v režimu rozšířené reality. Práce se zabývá všemi části vývoje této ... -
Nástroj pro visualizaci dat v mezinárodním e-health standardním formátu HL7 ve spojení s časovou osou.
; Vedoucí práce: Mudra Martin; Oponent práce: Klíma Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Práce se zabývá standardem Clinical Document Architecture a způsobem, jakým jsou v tomto formátu kódovaná data. Hlavním cílem práce je aplikace těchto poznatků při návrhu nástroje zobrazující takto uložená data Pacientského ... -
Integrace senzoru vlhkosti půdy
; Vedoucí práce: Žára Ondřej; Oponent práce: Nevyhoštěný Vladimír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)Cílem diplomové práce je rozšíření předchozí bakalářské práce 'Progresivní webová aplikace pro monitorování a údržbu rostlin'. Stěžejní změnou je integrace senzoru pro měření vlhkosti půdy a zobrazení naměřených dat. Na ...