VR simulace poruch orientace v prostoru
VR simulation of orientation disorders in space
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Roland Fritsch
Supervisor
Sedláček David
Opponent
Havlík Tomáš
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá realizací poruch orientace v prostoru ve virtuální realitě. Cílem je uživateli přinést balíček nástrojů v herním enginu Unity, pomocí kterého bude schopen vytvořit simulace konkrétních poruch. Simulace by následně měly pomoci lidem, kteří pracují s pacienty s danými omezeními, aby si lépe dokázali poruchy představit. Práce v rámci analýzy zkoumá několik metod, díky kterým by mělo být možné poruchy simulovat ve VR. V dalších kapitolách podle nich navrhuje jednotlivé nástroje, které se následně snaží zrealizovat. This thesis deals with realization of spatial disorders of orientation in virtual reality. The main goal is to bring to a package of tools in Unity to a user by which they will be able to create simulations of specific disorders. Simulations should then help people who work with patients suffering with particular restrictions to visualize these disorders better. The chapter of analysis examines several methods which should help simulate these disorders in VR. In the next chapters the thesis designs and then implements individual tools in accordance with these methods.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [407]