Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací
Tutorials for the Tool tor Teaching Transformations (I3T)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Miroslav Müller
Vedoucí práce
Felkel Petr
Oponent práce
Sloup Jaroslav
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Interaktivní nástroj I3T určený k výuce 3D transformací je projekt rozvíjený pod Katedrou počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT. Uvnitř tohoto nástroje dosvad scházel systém pro tvorbu a realizaci výukových lekcí. Cílem této práce bylo následovat předchozí práce na nástroji I3T a implementovat do něj systém pro tutoriály. Není zatím mnoho podobných nástrojů, které by obsahovaly takový systém. Zrealizoval jsem výzkum metod používaných v tutoriálech a aktualizoval stávající návrhy na formu a vizuální styl tutoriálů. Následně jsem implementoval tento systém do I3T a provedl na něm test s uživateli na zkušebním tutoriálu. Některé z návrhů nebyly zatím implementovány a proto doporučuji další rozvoj I3T včetně tohoto systému. K těmto návrhům jsem provedl diskuzi. The interactive tool for teaching 3D transformations (I3T) is an aspiring project developed at the Department of Computer Graphics, FEE, CTU. This tool was missing a solid system for creating and conducting lectures in it. The purpose of this thesis was to follow previous works on I3T and implement a tutorial system for the I3T tool. Not many similar tools exist to this date with such system. I have realized a research on methods used in tutorials, as well as an updated proposal for the structure and visual design of the system. Subsequently, I have implemented the system in I3T and performed a test with users on a demo tutorial. I have made it possible for teachers to create new tutorials. Some of the proposed features have not been implemented yet and further development is recommended. I have provided a discussusion about such features.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [441]