Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle předmětu "Unreal Engine"
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
-
3D úniková hra
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tento projekt se zaměřuje na analýzu principů herního designu, procesu vytváření her a využití modulárních komponentů. Hra bude úniková hra s téma zaměřené na školní předměty jako matematika, fyzika a chemie s cílem hráče ... -
Logická hra, kde přepínání mezi různými postavami je hlavním herním mechanismem
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)Cílem tohoto projektu bylo vytvoření logické hry z pohledu první osoby, kde hráč má schopnost ovládat jiné postavy pro řešení hádanek. Herní vývoj byl předcházen analýzou existujicích podobných her jako logické hry z pohledu ... -
Měření povrchu BRDF s využitím LIGHTEC Minidiff V2 pro využití v programování her
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato práce se zabývá možností využití naměřených dat odrazivosti skutečných materiálů pro simulaci osvětlení povrchů v herních enginech Unity a Unreal Engine za účelem dosažení realistického vzhledu 3D objektů v počítačových ... -
Modulární syntéza pomocí softwaru Pure Data ve VR
; Vedoucí práce: Slabý Ondřej; Oponent práce: Havlík Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Hlavním tématem této práce je integrace Pure Data patchů do virtuální reality pomocí Unreal Enginu a LibPD. Výsledkem je aplikace spustitelná v operačním systému Windows propojeným s platformou Oculus Quest. Uživatel v ... -
Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Burýšek Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly využitelné pro vykreslování virtuálních scén v reálném čase. Na základě ... -
Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Hráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z ... -
Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý ... -
Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)Cílem této práce je analýza nově vytvořené technologie od Unreal Engine 5 nazývaný Nanite Visualed Geometry. A následné porovnání rozdílů mezi použitím tradiční optimalizační technikou nazývanou diskrétní úrovně detailů. ...