ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba modulárních 3D komponent pro videohry

Creation of modular 3D assets for videogames

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Alena Mikushina
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Čmolík Ladislav
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hráči počítačových her mají stále vyšší a vyšší nároky na grafické zpracování herního světa a jeho detaily. Aby jim mohlo být vyhověno, grafici musí neustále upravovat svůj přístup a používané modelovací techniky. Jeden z moderních a populárních přístupů je založen na modularitě a modulárním designu. Přestože tento přístup má spoustu benefitů, přesný popis technik a znalostí spojených s tímto konceptem není stále pevně definovaný. Tato práce poskytuje náhled na různé modelovací techniky, software pro 3D modelování a detailní popis modulárního přístupu aplikovaného v aktuálních počítačových hrách. Kombinací procedurálních modelovacích technik a modulárního designu jsme v programu Houdini připravili několik assetů už pouze čekajících na reálné využití. Dále jsme v Unreal Enginu poskládali testovací scénu a tím získali hlubší přehled o výhodách a nevýhodách použitého přístupu k tvorbě grafiky počítačových her.
 
In order to keep up with the ever-increasing player's demand for higher visual fidelity of game environments, artists are continually implementing new modelling techniques and production methods into their workflow. One popular contemporary approach that has emerged is based on the notion of modular design. Although it offers many benefits for production workflow, the particular techniques and skills associated with this concept are still not well defined. This thesis provides an overview of various modelling techniques, 3D modelling software and thorough discussion of the modular design paradigm applied in computer games. We have combined procedural modelling techniques with the concept of modular design to create several game-ready assets in Houdini. We then assembled a simple test scene in Unreal Engine in order to gain a more in-depth insight into the advantages and disadvantages of the discussed workflow.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90014
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (16.63Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (5.968Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (33.55Mb)
POSUDEK (640.6Kb)
POSUDEK (143.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV