ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie

Creating Realistic Environments using Photogrammetry

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Daniel Hanák
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý a časově náročný problém. Tato práce dává čtenáři přehled o 3D počítačovém modelování s využitím fotogrammetrie. Implementovali jsme postup vytvoření realistického prostředí pomocí fotogrammetrie. Pro testování jsme vytvořili scénu jehličnatého lesa a prezentujeme výsledky zátěžových testů vyhodnocené v Unreal Engine.
 
When creating a realistic environment for games, we want to achieve maximum credibility of our scene. Simultaneously we want to render everything in real-time. Creating realistic vegetation, trees, and surfaces may be a rather challenging and time-consuming problem. This thesis gives an overview of the 3D computer modeling workflow with the integration of photogrammetry. We have implemented a workflow of creating a realistic environment with photogrammetry. For testing purposes, we have created a coniferous forest scene, and we have presented results of benchmark evaluated in Unreal Engine.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/82775
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (45.03Mb)
PRILOHA (13.68Mb)
POSUDEK (641.9Kb)
POSUDEK (371.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV