Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine
Rendering Detailed Models in Unreal Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dan Juříček
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Pospíšil Adam
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakceObhájeno
2023-02-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je analýza nově vytvořené technologie od Unreal Engine 5 nazývaný Nanite Visualed Geometry. A následné porovnání rozdílů mezi použitím tradiční optimalizační technikou nazývanou diskrétní úrovně detailů. Tato práce představuje různé optimalizační techniky a analyzuje funkcionalitu technologie Nanite. Vytvořilo se několik testovacích scének na porovnávání Nanite technologie s různými nastavení... The aim of this thesis is to analyze the newly released technology from Unreal Engine 5 called Nanite Virtualized geometry and to compare its capabilities with the traditional optimization technique known as discrete level of details. This thesis presents a brief introduction to optimization techniques and an analysis of the functionality of Nanite. Several test scenes were created with results comparing Nanite technology in with various settings...
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [441]