• Počítačová hra Songs of the Wind 

      Autor: Sedlár Ondřej; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem této práce bylo vytvořit kompletní počítačovou hru pomocí herního enginu Unity. Hra patří do hudebního herního žánru, jejíž hlavní složka hratelnosti je založena na využití hudby coby prostředku interakce. V rámci ...
    • Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine 

      Autor: Čáp Martin; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
      Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...
    • Procedurální generování úrovní pro hru "Bludiště" 

      Autor: Štembera Ondřej; Vedoucí práce: Lukáč Michal; Oponent práce: Sedláček David
    • Program pro tvorbu normálových map z jedné fotografie 

      Autor: Sedláček Šimon; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mach Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      V této práci popisuji využití Shape from Shading algoritmů na vytvoření výškových a normálových map z jediné fotografie, následně je zde popsána implementace algoritmu Interactive Normal Reconstruction from a Single Image, ...
    • Přístupná aplikace pro cestování nevidomých a jinak zrakově postižených uživatelů 

      Autor: Michaela Weberová; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-18)
      Odvětví cestovního ruchu čelí mnoha výzvám, pokud jde o poskytování informací, navigace a bezpečnostních řešení pro nevidomé a zrakově postižené osoby. Navzdory různým směrnicím a právním požadavkům na přístupnost stávající ...
    • Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android 

      Autor: Petriska Jakub; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...
    • Rozšiřující 3D model pro hru zabývající se hromadnou dopravou 

      Autor: Dominik Chaloupka; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Brachazcek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Práce se zabývá výběrem vhodné platformy pro vývoj simulace elektrické jednotky 471 a následnou implementací modelu.
    • Rozšířená realita (AR) v React Native 

      Autor: Nikita Grigoryev; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tato bakalářská práce popisuje implementaci rozšíření do stávající mobilní aplikace o podporu rozšířené reality využívající GPS lokalizaci v React-Native. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. ...
    • Rozšířeně realitní aplikace pro líčení obličeje 

      Autor: Veronika Ovsyannikova; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Havlík Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Hlavním cílem této bakalařské práce je analyzovat možné řešení aplikace pro styling obličeje a implementovat takovou aplikaci pomocí tzv. user-centred design metodiky. Po výzkumu bylo rozhodnuto implementovat mobilní ...
    • Řídící systém pro multiprojekci 

      Autor: Ondřej Trojan; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kortán Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-16)
      Tato práce popisuje návrh a vývoj multiprojekčního řídicího systému postaveného na provedené analýze a výzkumu. Příkladem použití takového systému je výzkumně orientovaná vzdělávací prezentace s cíleným publikem, konkrétně ...
    • Systém pro správu 3D obsahu 

      Autor: Alexander Mensák; Vedoucí práce: Doležal Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Cieľom tejto práce je vyvinúť systém uľahčujúci správu obsahu pre aplikácie pracujúce s 3D dátami. Súčasťou je analýza aktuálne používaných technológii 3D obsahu a ich využitia. Výsledky analýzy sú aplikované v návrhu ...
    • Systém pro správu uživatelů projektu EduARd 

      Autor: Jan Skála; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Herceg Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      V moderním světě je tendence maximálně digitalizovat veškerý možný obsah a celkově využívat moderní technologie k zobrazování obsahu. Naučné stezky nejsou výjimkou. Tato práce se zaobírá vytvořením webové služby, se kterou ...
    • Virtuální naučné stezky v React Native 

      Autor: Šimon Maňour; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Veselý Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě multiplatformnímobilní aplikace vReactNative pro off-line procházení virtuálních naučných stezekza pomoci geolokace. První část se věnuje rozboru požadavků a analýzou aktuálního ...
    • Virtuální zážitek „Tvorba Langweilova modelu Prahy“ 

      Autor: Lukáš Pospíšil; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-26)
      Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou virtuálního zážitku, ve kterém si uživatel bude moci vyzkoušet, jak Antonín Langweil tvořil svůj papírový model Prahy. Seznamuje čtenáře s pojmem virtuální realita a popisuje tvorbu ...
    • Víceuživatelský 3D editor na mobilní platformě 

      Autor: Janovský Roman; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
      Cílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D editor bežící na mobilní platformě Android, ve kterém by se mohlo několik uživatelů zároveň podílet, nezávisle na sobě, na tvorbě jedné scény. Navíc je potřeba zjistit, zda-li je ...
    • VR prohlídka koncentračního tábora Auschwitz-Birkenau 

      Autor: Onder Matej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Zápotocký Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá postupom vypracovania virtuálneho koncentračného tábora v Osvienčime a vytvorením scén, ktoré sú do tohoto sveta zasadené, a ktoré majú užívateľovi pomôcť sa do tohoto sveta ponoriť. Práca ...
    • VR simulátor kuchaře 

      Autor: Petr Kroupa; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršuľa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry na téma "simulátor kuchaře" ve virtuální realitě. V první části této práce se v krátkosti věnuji problematice VR obecně, s krátkým historickým kontextem. Ve druhé části ...
    • Vývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybu 

      Autor: Okluský Ondřej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry za použití 3D modelů, na které budou aplikovány animace nahrané z motion capture. Prvním cílem této práce je návrh a vytvoření počítačové hry v jednom z dostupných ...
    • Webová aplikace pro kvíz v reálném čase 

      Autor: Andrii Antosha; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
      Táto bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci webové aplikace umožňující hrát multiplayerové kvizové hry ve skutečném čase. Rešeršní čast práce se nejdříve zabývá analýzou požádavků, zkoumá existující řešení a ...