ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rozšířeně realitní aplikace pro líčení obličeje

Augmented reality facial styling app

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Veronika Ovsyannikova
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Havlík Tomáš
Studijní obor
Technologie pro multimédia a virtuální realitu
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologie
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalařské práce je analyzovat možné řešení aplikace pro styling obličeje a implementovat takovou aplikaci pomocí tzv. user-centred design metodiky. Po výzkumu bylo rozhodnuto implementovat mobilní aplikaci v jazyce Kotlin pro chytré telefony s operačním systémem Android, s využitím ARCore pro sledování obličeje a Sceneform pro vykreslování. Aplikace prošla dvěma iteracemi testování použitelnosti a získala pozitivní zpětnou vazbu od uživatelů.
 
The main goal of this thesis is to analyze the possible solutions of a face styling application and implement such an application utilizing user-centered design principles. After conducting thorough research, the decision was made to implement the mobile application in Kotlin for Android smartphones, using ARCore for face tracking and Sceneform for rendering. The application underwent two usability testing iterations and received positive user feedback.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115513
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (25.12Mb)
PRILOHA (5.317Mb)
PRILOHA (25.83Kb)
PRILOHA (54.84Kb)
PRILOHA (9.730Mb)
PRILOHA (24.92Mb)
PRILOHA (9.797Mb)
PRILOHA (39.74Mb)
POSUDEK (669.7Kb)
POSUDEK (413.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1230]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV