ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybu

Development of a game utilizing MOCAP data

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Okluský Ondřej
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Smetana Radek
Studijní obor
Softwarové systémy
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry za použití 3D modelů, na které budou aplikovány animace nahrané z motion capture. Prvním cílem této práce je návrh a vytvoření počítačové hry v jednom z dostupných 3D herních enginů, hra bude mít jednu plně hratelnou úroveň a pokročilé chování NPU. Druhým cílem je nahrát pohyby pomocí zařízení motion capture umístěného v laboratoři virtuální reality a aplikovat je na vytvořené 3D modely herních postav. Třetím cílem je vytvořit jednoduchý engine pro procedurální generování hudby.
 
This bachelors thesis is about to develop computer game using animations obtained from motion capture. First goal is to create concept and then create computer game using one of available 3D game engines, game must have one complete level and advanced behaviour of NPC. Second goal is to record animations using motion capture in VRlab and apply them to own 3D models. Third goal is to create simple sound engine able to generate music.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/61473
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (627.5Kb)
PLNY_TEXT (8.281Mb)
POSUDEK (101.2Kb)
POSUDEK (151.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1230]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV