VR simulátor kuchaře
VR Chef Simulator
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Petr Kroupa
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Žákovská Uršuľa
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry na téma "simulátor kuchaře" ve virtuální realitě. V první části této práce se v krátkosti věnuji problematice VR obecně, s krátkým historickým kontextem. Ve druhé části se zaměřuji na analýzu a možnosti řešení zadání, kde se zabývám výběrem vhodných prostředků, knihoven a tak podobně. Taktéž se zde zabývám analýzou možných rizik při vývoji řešení. Ve třetí části se pak věnuji rešerši existujících her (VR i klasických) s podobnou tématikou. Tyto teoretické poznatky jsou pak následně uplatněny ve čtvrté a páté části, kde navrhnu hru a následně ji i implementuji. This Bachelor thesis deals with the design and implementation of a VR game with the topic "Chef Simulator" in virtual reality. In the first part of this thesis, I examine the problematics of VR as a whole, with quick historical contextualization. In the second part I focus on the analysis and possible solutions of the topic, with emphasis on the choice of correct means to achieve the desired solution, for example appropriate libraries, assets etc. In this part, I also focus, on the analysis of possible risks during development. In the third part I recapitulate games with similar topics in a brief manner. These theoretical findings are then applied in the forth and fifth part of the thesis, where I design and implement the game.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1056]