Now showing items 1-20 of 21

    • Algoritmy pro zpětnovazební alokaci výkonu pro nabíjení několika elektrických vozidel 

      Author: Jakub Valerián; Supervisor: Hurák Zdeněk; Opponent: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Tato práce pojednává o prevenci výpadku jističe v domě díky řízení distribuce elektrické energie skupině nabíjejících se elektrických vozidel. Počítá se přitom i se zpožděním jak v části řízení, tak i při získávání měření. ...
    • Definice letové obálky pro vertikální přistání 

      Author: Jack Charles Hooper; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Beneš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
      This paper will investigate the development of a landing footprint for a re-entry vehicle. Vehicles can re-enter the atmosphere with a range of orientations, velocities and flight path angles. The central question is whether ...
    • H2 optimal control algorithms for vehicle control 

      Author: David Vošahlík; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Vzestup autonomních vozidel a e-mobility umožňuje nasazení pokročilých řídicích systémů. Řízení na úrovni dynamiky vozidla poskytuje vyšší bezpečnost a lepší odezvu speciálně při velmi rychlých manévrech. Tato práce bere ...
    • Modelování a návrh řízení systému ABS 

      Author: Tomáš Veselý; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Cílem této práce je rozšířit model dvoustopého vozidla o komponenty brzdné soustavy a navrhnout alogoritmy řízení brždění kol. Práce srovnává dnes běžně používaný koncept, kterým jsou hydraulické brzdy, s nově vzikajícími ...
    • Návrh elektronického stabilizačního systému vozu 

      Author: Lukáš Halaška; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      S ohledem na význačný pokrok technologií autonomního řízení mají moderní vozidla ve své výbavě širokou škálu elektronických řídících systémů, které významně zlepšují bezpečnost dopravy. Jedním z nich je elektronický ...
    • Návrh pokročilého trakčního systému vozu 

      Author: Jakub Valerián; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Lászlo Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce pojednává o návrhu pokročilé trakční kontroly pro elektrické vozidlo. První část je věnována teoretickému průzkumu, tedy pohonu celého vozidla a přenosu síly přes pneumatiky, jednotlivým typům elektrických vozidel ...
    • Odhadování stavů vozidla 

      Author: Karim Al Reyahi; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Pekař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Vývoj autonomních vozidel se velmi rychle posouvá vpřed. Aby bylo možné dosáhnout plně autonomních vozidel, je nutné získat co nejvíce dat, která popisují chování vozidla. Rozpočet projektů bývá omezený, proto hrají celkové ...
    • Optimalizace odezvy adaptivního tempomatu z hlediska komfortu posádky 

      Author: Vít Fanta; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Salášek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Cílem této práce je navrhnout část adaptivního tempomatu tak, aby zachoval jízdní komfort, pokud se před daný vůz nečekaně zařadí jiné vozidlo. Funkce tohoto systému je poté ověřena několika experimenty, při kterých byla ...
    • Plánování trajektorie pro autonomní vozidla 

      Author: Antonín Hruška; Supervisor: Novotný Matěj; Opponent: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Bakalářská práce se zabývá plánováním trajektorie pro autonomní vozidla. Jejím cílem je seznámit laického čtenáře s širší problematikou plánování trajektorie pro neholonomní robotická vozidla, která se pohybují v ...
    • Pokročilé koncepty řízení jízdních platform s redundantním ovládáním 

      Author: Jan Belák; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Tato práce představuje několik strategií řízení príčné dynamiky vozidel s možností natáčení všech čtyř kol. Na začátku práce je odvozen dvoustopý model auta, zaměřený na jednoduchou identifikaci parametrů vozidla. Tento ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla 

      Author: Jan Kučera; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Cílem této práce je využít možností, které skýtají elektrická vozidla se čtyřmi nezávisle poháněnými koly, pro zlepšení jízdní charakteristiky malé formule. K tomu jsou použity postupy známé pod souhrnným názvem model based ...
    • Řízení podelného skluzu kol vozidla pro systém rozdělení trakčního momentu 

      Author: Petr Turnovec; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Tato práce se zabývá vývojem řídících systémů pro rozdělování hnacího momentu na kola zadní nápravy vozidla. Nejprve je představen matematický model vozidla a jeho kol. Pak je rozebírána stabilita vozidla, jeho nedotáčivost ...
    • Systémy aktivního řízení momentu pro elektromobily 

      Author: Mondek Martin; Supervisor: Hromčík Martin; Opponent: Haniš Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      V této práci jsou prezentovány a popsány různé systémy rozdělení hnacího momentu u elektrických vozidel. Je představeno několik matematických modelů vozidel pro simulaci jízdní dynamiky nebo pro vývoj řídících systémů. ...
    • Využití vestavěného QP solveru pro automotive aplikace 

      Author: Tomáš Rutrle; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Klaučo Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Hlavním cílem této práce je vývoj rámce pro externí solver kvadratických problémů využívající CAN a CAN FD sběrnice. V první řadě je představen mikrokontroler, na který jsou nasazeny dva různé solvery. Dále je pro kontroler ...
    • Vývoj algoritmů adaptivního tempomatu 

      Author: Jan Švancar; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Úcelem této práce bylo vyvinout testovací rozhraní pro Adaptivní tempomat ve virtuálním prostredí a vyvinout algoritmus Adaptivního tempomatu s požadavky na bezpecnost a komfort pasažéru k otestování. K vytvorení testovacího ...
    • Vývoj brake-by-wire systémů vozu 

      Author: Tomáš Veselý; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací inovativního Brake-by-Wire brzdného systému pro potřeby současně vznikajícího projektu protypového vozidla skupiny SDS. Hlavním cílem této práce je hardwarová a softwarová ...
    • Vývoj laboratorního modelu pro výuku řídicích algoritmů 

      Author: Matěj Kopecký; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-06)
      Cílem této práce je navrhnout laboratorní model pro podporu laboratoří automatického řízení a teorie systémů. Práce reviduje nejmodernější dostupné laboratorní modely a porovnává jejich možnosti s novými požadavky. Následně ...
    • Vývoj manageru elektromobilu 

      Author: Jiří Jirák; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Dolinský Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-06)
      Tato práce se zabývá návrhem vysokoúrovňového řídicího systému elektromobilu pro projekt vedený výzkumným střediskem Smart Driving Solutions na Katedře řídicí techniky na FEL, ČVUT. Zaměřuje se především na tři části - ...
    • Vývoj verifikační platformy pro autonomní vozidla 

      Author: Jan Svoboda; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Grossman Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-07)
      Tato práce se zabývá implementací virtuálního prostředí a algoritmu pro následování vytyčené trajektorie pro první autonomní vozidlo týmu eForce FEE Prague Formula team pro soutěž Formula student. Primárně se zaměřuje na ...
    • Vývoj verifikační platformy pro přeaktuovaná vozidla 

      Author: Tomáš Rutrle; Supervisor: Haniš Tomáš; Opponent: Liškář Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je vývoj přeaktuované platformy vhodné pro verifikaci řídících algoritmů vozidel se čtyřmi nezávisle zatáčejícími koly. Nejprve je představena mechanická konstrukce vozidla spolu s ...