• Archetypy značky a jejich využití při tvorbě a řízení brandu společnosti 

      Autor: Lenka Vybíralová; Vedoucí práce: Pešek Ondřej; Oponent práce: Mareš Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-16)
      Diplomová práce se zabývá využíváním archetypů a archetypální identity při budování brandu výhradně u českých značek, které působí na českém trhu. V teoretické části práce se zaměřuji na charakteristiku způsobů budování ...
    • Budování značky v prostředí akademických institucí 

      Autor: Aleš Górecki; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a budování značek v prostředí akademických institucí. Práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou vymezeny klíčové pojmy a představeny analytické metody, použité ...
    • Marketingová komunikace v oblasti moderních trendů správy sítí 

      Autor: Ulrichová Pavlína; Vedoucí práce: Hofman Radek; Oponent práce: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato diplomová práce se zabývá dvěma alternativními metodami ke správě sítí a s nimi související marketingovou komunikací. Práce ve své teoretické části podrobně popisuje oba modely, jejich silné a slabé stránky a taktéž ...