Now showing items 1-2 of 2

    • Budování značky v prostředí akademických institucí 

      Author: Aleš Górecki; Supervisor: Náplava Pavel; Opponent: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu a budování značek v prostředí akademických institucí. Práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou vymezeny klíčové pojmy a představeny analytické metody, použité ...
    • Marketingová komunikace v oblasti moderních trendů správy sítí 

      Author: Ulrichová Pavlína; Supervisor: Hofman Radek; Opponent: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato diplomová práce se zabývá dvěma alternativními metodami ke správě sítí a s nimi související marketingovou komunikací. Práce ve své teoretické části podrobně popisuje oba modely, jejich silné a slabé stránky a taktéž ...