ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Archetypy značky a jejich využití při tvorbě a řízení brandu společnosti

Brand archetypes and their use in brand management

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Lenka Vybíralová
Vedoucí práce
Pešek Ondřej
Oponent práce
Mareš Jan
Studijní obor
Management energetiky a elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá využíváním archetypů a archetypální identity při budování brandu výhradně u českých značek, které působí na českém trhu. V teoretické části práce se zaměřuji na charakteristiku způsobů budování značky a charakteristiky archetypů. Dále se v této části zabývám také historií archetypů a jejich definováním psychologem Carle Gustavem Jungem. V praktické části práce se snažím zjistit pomocí dotazníku, jestli jsou pro českou značku archetypy důležité, nebo je společnost schopna zaujmout totéž spektrum potenciální zákazníků i bez jejich znalosti. Dalším dílčím cílem diplomové bylo zjistit, jestli se společnosti, které vznikaly v od první poloviny 20. století do roku 1989 musely po Sametové revoluci přerodit, nebo se drží stále stejných hodnot.
 
The diploma thesis deals with the use of archetypes and archetypal identity in building a brand only in Czech brands that operate on the Czech market. In the theoretical part of the work focusing on the characteristics of ways of building a brand and the characteristics of archetypes. Furthermore, in this part I also deal with the history of archetypes and their definition by the psychologist Carl Gustav Jung. In the practical part of the work, we try to find out using a questionnaire if archetypes are important for the Czech brand, or the company is able to capture the same spectrum of potential customers without their knowledge. Another partial goal of the diploma was to find out whether the society, which was established in the first half of the 20th century until 1989, had to be reborn after the Velvet Revolution, or whether it still holds the same values.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95301
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (12.15Mb)
POSUDEK (1.288Mb)
POSUDEK (421.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [561]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV