Now showing items 1-20 of 25

    • A case study about implementing a CRM system to a company 

      Author: Muradoglu Mehmet Fatih; Supervisor: Náplava Pavel; Opponent: Dobiáš Martin
      Cílemtétopráce je analyzovatproblematiku CRM, vytvořitmetodiku pro pochopení základů řízení vztahů se zákazníky a tuto metodiku ověřit na vybraném zákazníkovi. Práce je rozdělenana 3 části. V první je detailně analyzována ...
    • Analýza možnosti importu elektroniky z Jižní Koreje do ČR 

      Author: Maleninský Jan; Supervisor: Brabec Zdeněk; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-09)
    • Analýza podnikatelské příložitosti v ČR pro síť convenience store 

      Author: Michalík Martin; Supervisor: Starý Oldřich; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Author: Dancziwski Jaroslav; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Vít David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Author: Sivok Martin; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Aplikace znalostního managementu v praxi 

      Author: Šimák Boris; Supervisor: Náplava Pavel; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-06)
    • Čipové karty v řízení vztahu se zákazníkem 

      Author: Štofčík Peter; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Horák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing 

      Author: Matoulek Matěj; Supervisor: Novotný Jakub; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů ...
    • Ekonomické posouzení telefonní služby prostřednictvím internetu 

      Author: Amro Salah; Supervisor: Vítek Miroslav; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Energetická náročnost a ekonomické zhodnocení těžby kryptoměn 

      Author: Malý Ondřej; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Kreim Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato práce poskytuje ucelený pohled na problematiku kryptoměn. Největší pozornost je přitom věnována jejich těžbě a problematice s ní spojenou. Rešerše obsahuje tři části, ve kterých je vysvětlen princip kryptoměn, popsán ...
    • I4Tracking - uplatnění technologie v marketingových studiích 

      Author: Motl Michal; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Integrovaná marketingová komunikace firmy 

      Author: Květ Luboš; Supervisor: Jenčík Pavel; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingová strategie při prodeji lékařské přístrojové techniky v ČR 

      Author: Pálka Pavel; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Metody hodnocení efektivity práce obchodníků a servisních techniků ve firmě 

      Author: Kovanda Pavel; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Hejl Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
      Tato diplomová práce pojednává o efektivitě práce a o metodách hodnocení zaměstnanců. V úvodní části jsou uvedeny teoretické základy týkající se efektivity, motivace, metod a způsobů hodnocení zaměstnanců a procesů. V další ...
    • Mezinárodní marketing při prodeji lékařských terapeutických přístrojů v Evropě 

      Author: Petráš Radim; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Firešová Michaela
      Tato práce řeší problematiku prodeje zdravotnického terapeutického zřízení na německý trh. Cílem této práce je provést analýzu německého trhu podle teoretických základů obsažených v úvodní části práce. Zaměřil jsem se ...
    • Použití statistických metod při analýze Eye Tracking 

      Author: Krtička Václav; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Stanovení hodnoty firmy 

      Author: Marousek Tomáš; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Říhová Ivana
      Předmětem této diplomové práce je ocenění podniku Medicton Group s.r.o. s použitím výnosových metod ocenění. První část práce je věnována teoretickým postupům, přístupům a definicím. Druhá část je zaměřena na charakteristiky ...
    • Stanovení výkonově orientované mzdy zaměstnanců ve firmě 

      Author: Rohlíček Jaroslav; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Hejl Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Práce se zabývá problematikou stanovení výkonove orientované mzdy v reálné firme a to pro pozice obchodník, servisní technik a dispecer. V první kapitole práce je teoretický úvod do problematiky odmenování, hodnocení, ...
    • Systém řízení procesů v servisní společnosti 

      Author: Pixa Radek; Supervisor: Dobiáš Martin; Opponent: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Trendy a změny v chování zákazníka 

      Author: Langmajer Michal; Supervisor: Jesenský Daniel; Opponent: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Diplomová práce se zabývá analýzou trendů a změn v nákupním chování a jejich možným využití v komunikační strategii firmy. V první části práce jsou popsány konkrétní faktory působící na zákazníka v průběhu nákupního procesu ...