Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií
Marketing Strategy of Company in Information Technologies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Kašpar
Vedoucí práce
Dobiáš Martin
Oponent práce
Wiedeman Aleš
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány v budování konkrétní marketingové strategie pro malou IT firmu. V práci je dále blíže popsán a analyzován počáteční stav firmy, představena analýza trhu, přiblíženy nově implementované postupy a zhodnoceny jejich přínosy. This diploma thesis deals with a proposal and development of a marketing strategy, which is supposed to improve the operation and competitiveness of a small IT company. The study describes general marketing tools that are further applied in building a specific marketing strategy for a small IT business. There is also more closely described and analysed the origin state of the company, introduced a market analysis, new implemented approaches are portrayed and their benefits evaluated.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]