ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Diplomové práce - 13116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing

Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Matoulek Matěj
Vedoucí práce
Novotný Jakub
Oponent práce
Dobiáš Martin
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechniky
Studijní program
Elektrotechnika, energetika a management
Instituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
Obhájeno
2018-06-13



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů se zaměřuje především na data-driven modely. Druhá část se soustředí na analýzu reálných historických dat o online návštěvnosti Zboží.cz. Popsána jsou v ní data, jejich zpracování, implementace algoritmů atribučních modelů, možné obtíže a závěry z analýzy. Hlavními cíli této diplomové práce je poskytnout komplexní přehled o atribučních modelech v digitálním marketingu a pomoci traffic manažerům ve Zboží.cz k činění lepších manažerských rozhodnutí o jejich online kampaních, především o alokaci marketingových rozpočtů.
 
This thesis is divided into two parts. The first part it theoretical, where the digital marketing environment is introduced, basic terms are explained, and attribution models are described. The overview of available attribution modelling approaches is focused mainly on data-driven models. The second part focuses on the analysis of real historical data about online traffic of Zboží.cz. It describes the data, processing of the data, implementation of attribution model algorithms, possible difficulties, and conclusions drawn from the analysis. The main goals of this thesis are to provide a complex overview of attribution models in digital marketing and to help traffic managers in Zboží.cz to make better managerial decisions about their online campaigns, mainly about marketing budget allocation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76768
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.416Mb)
PRILOHA (354 bajtů)
PRILOHA (1.492Kb)
PRILOHA (46.43Kb)
PRILOHA (9.328Kb)
PRILOHA (7.317Kb)
PRILOHA (6.361Kb)
PRILOHA (3.386Kb)
PRILOHA (421 bajtů)
POSUDEK (36.58Kb)
POSUDEK (573.6Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13116 [573]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV