• A case study about implementing a CRM system to a company 

      Autor: Muradoglu Mehmet Fatih; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      Cílemtétopráce je analyzovatproblematiku CRM, vytvořitmetodiku pro pochopení základů řízení vztahů se zákazníky a tuto metodiku ověřit na vybraném zákazníkovi. Práce je rozdělenana 3 části. V první je detailně analyzována ...
    • Analýza možnosti importu elektroniky z Jižní Koreje do ČR 

      Autor: Maleninský Jan; Vedoucí práce: Brabec Zdeněk; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-09)
    • Analýza podnikatelské příložitosti v ČR pro síť convenience store 

      Autor: Michalík Martin; Vedoucí práce: Starý Oldřich; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Autor: Sivok Martin; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Autor: Dancziwski Jaroslav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Vít David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Aplikace znalostního managementu v praxi 

      Autor: Šimák Boris; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-06)
    • Čipové karty v řízení vztahu se zákazníkem 

      Autor: Štofčík Peter; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Horák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing 

      Autor: Matoulek Matěj; Vedoucí práce: Novotný Jakub; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů ...
    • Ekonomické posouzení telefonní služby prostřednictvím internetu 

      Autor: Amro Salah; Vedoucí práce: Vítek Miroslav; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Energetická náročnost a ekonomické zhodnocení těžby kryptoměn 

      Autor: Malý Ondřej; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Kreim Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato práce poskytuje ucelený pohled na problematiku kryptoměn. Největší pozornost je přitom věnována jejich těžbě a problematice s ní spojenou. Rešerše obsahuje tři části, ve kterých je vysvětlen princip kryptoměn, popsán ...
    • I4Tracking - uplatnění technologie v marketingových studiích 

      Autor: Motl Michal; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Integrovaná marketingová komunikace firmy 

      Autor: Květ Luboš; Vedoucí práce: Jenčík Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií 

      Autor: Jakub Kašpar; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ...
    • Marketingová strategie při prodeji lékařské přístrojové techniky v ČR 

      Autor: Pálka Pavel; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Metody hodnocení efektivity práce obchodníků a servisních techniků ve firmě 

      Autor: Kovanda Pavel; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Hejl Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-19)
      Tato diplomová práce pojednává o efektivitě práce a o metodách hodnocení zaměstnanců. V úvodní části jsou uvedeny teoretické základy týkající se efektivity, motivace, metod a způsobů hodnocení zaměstnanců a procesů. V další ...
    • Mezinárodní marketing při prodeji lékařských terapeutických přístrojů v Evropě 

      Autor: Petráš Radim; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Firešová Michaela
      Tato práce řeší problematiku prodeje zdravotnického terapeutického zřízení na německý trh. Cílem této práce je provést analýzu německého trhu podle teoretických základů obsažených v úvodní části práce. Zaměřil jsem se ...
    • Použití statistických metod při analýze Eye Tracking 

      Autor: Krtička Václav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Stanovení hodnoty firmy 

      Autor: Marousek Tomáš; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Říhová Ivana
      Předmětem této diplomové práce je ocenění podniku Medicton Group s.r.o. s použitím výnosových metod ocenění. První část práce je věnována teoretickým postupům, přístupům a definicím. Druhá část je zaměřena na charakteristiky ...
    • Stanovení výkonově orientované mzdy zaměstnanců ve firmě 

      Autor: Rohlíček Jaroslav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Hejl Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Práce se zabývá problematikou stanovení výkonove orientované mzdy v reálné firme a to pro pozice obchodník, servisní technik a dispecer. V první kapitole práce je teoretický úvod do problematiky odmenování, hodnocení, ...
    • Systém pro sledování hladiny odpadových nádob 

      Autor: Kryštof Novák; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Záruba Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-16)
      Diplomová práce se v teoretické části zabírá rozborem problémů v nynějším systému svozu odpadu a navrhuje inovované řešení sledování zaplnění odpadových nádob, které by adresované problémy mělo řešit. Navržené řešení je v ...