• Analýza účinnosti nízké protihlukové clony v úseku železniční tratě Hlubočepy - Rudná 

      Autor: Čížková Petra; Vedoucí práce: Štulíková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Rekonstrukce železniční stanice Libice nad Cidlinou 

      Autor: Kovařík Václav; Vedoucí práce: Břešťovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Modernizace trati Hradec Králové hl.n. (mimo) - Týniště n.O. (včetně) 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: Fridrich Karel Augustin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Problematika mostnic z recyklovaného plastu 

      Autor: Lojda Vít; Vedoucí práce: Lidmila Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Použití a efektivita výztužných a stabilizačních geomřížek uložených pod kolejové lože 

      Autor: Novák David; Vedoucí práce: Horníček Leoš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR 

      Autor: Petýrek Michal; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ...
    • Zvýšení kapacity železniční tratě Praha Smíchov - Hostivice 

      Autor: Balabán Tomáš; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Šefl Vladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      Diplomová práce se zabývá zkapacitněním železniční tratě č. 528A v úseku Praha Smíchov - Hostivice. Cílem práce je navrhnout trať v daném úseku jako alternativní spojení centra Prahy s Letištěm Václava Havla. Jsou zpracovány ...
    • Rekonstrukce žst. Jindřichův Hradec včetně kolejistě JHMD 

      Autor: Horník Mikuláš; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Zvěřina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      V diplomové práci je popsán stávající stav a provoz železniční stanice Jindřichův Hradec. Cílem diplomové práce je návrh nejefektivnější rekonstrukce této stanice včetně úzkorozchodného kolejiště JHMD a zvýšení traťové ...
    • Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h 

      Autor: Smutek Lukáš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ...
    • Rekonstrukce železniční tratě č.311 v úseku žst. Horní Lipová - žst. Lipová Lázně 

      Autor: Neslová Nelly; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Kučera Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
      Obsahem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční tratě č. 311 v úseku žst. Horní Lipová (včetně) - žst. Lipová Lázně (včetně). Mezistaniční úsek je řešen v pěti variantách v rozmezí od 50 km/h do 90 km/h. Další ...
    • Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h 

      Autor: Kuna Aleš; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)
      V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ...
    • Napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť 

      Autor: Šuk Jan; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Bonev Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)
      Diplomová práce se zabývá návrhem možného napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť ve správě SŽDC. Práce obsahuje dvě varianty řešení napojení do nejvhodnější železniční stanice a vybraná varianta je detailněji ...
    • Rekonstrukce železniční tratě č.325 v úseku žst. Štramberk (mimo) - žst. Veřovice (včetně) 

      Autor: Pavelková Barbora; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Zvěřina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)
      V této diplomové práci byly vypracovány varianty rekonstrukce železniční tratě č. 325 v úseku Štramberk (mimo) - Veřovice (včetně). Současně byla řešena rekonstrukce železniční stanice Veřovice. První varianta je vedena s ...
    • Studie obsluhy sídliště Bohnice tramvajovou dopravou 

      Autor: Vágnerová Jitka; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana; Oponent práce: Orálek Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)
      Diplomová práce řeší studii obsluhy sídliště Bohnice tramvajovou dopravou v rozsahu od Polikliniky Mazurská (kde vychází ze studijně prověřeného návrhu tramvajové trati přes Vltavu do Podbaby) po křižovatku Čimická - K ...
    • Návrh železničního spojení České Budějovice - st. hranice s Rakouskem (směr Summerau) s návrhovou rychlostí až 200 km/h 

      Autor: Vandrovec Radek; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Kučera Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-14)
      Diplomová práce se zabývá návrhem trasování železniční trati České Budějovice - státní hranice s Rakouskem (směr Linz) v nové stopě. Trať je navržena jako konvenční s návrhovou rychlostí až 200 km/h. Práce porovnává dvě ...
    • Posouzení kvality geometrických parametrů koleje ve vybraných úsecích s provozním ověřováním geokompozitu pod kolejovým ložem 

      Autor: Zuzana Mašková; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-26)
      Diplomová práce se zabývá problematikou měření a hodnocení geometrických parametrů koleje na úsecích s provozním ověřováním geokompozitu. V úvodní části práce je provedena rešerše, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, ...
    • Prověření možnosti zvýšení rychlosti železniční trati v úseku Chomutov – Karlovy Vary v návaznosti na plánovanou větev Rychlých spojení Praha – Most 

      Autor: Tomáš Opat; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Diplomová práce prověřuje možnost zvýšení traťové rychlosti v úseku Chomutov – Karlovy Vary. Práce obsahuje tři varianty směrového řešení trasy, které zvyšují rychlost až na 160 km/h. Pro dvě z navržených variant bylo ...
    • Studie tramvajové vozovny v lokalitě Praha - Braník 

      Autor: Tereza Brunerová; Vedoucí práce: Bret Ondřej; Oponent práce: Jiřík Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Předmětem diplomové práce je zpracování studie dispozičního umístění nové tramvajové vozovny v lokalitě Praha - Braník. Práce obsahuje textovou část a výkresovou část. První část práce obsahuje rešerši souvisejících norem ...
    • Posouzení protihlukových stěn měřením in-situ pomocí akustické kamery 

      Autor: Jan Vedral; Vedoucí práce: Lomoz Lenka; Oponent práce: Vaňková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)
      Tato práce posuzuje z hlediska hluku vybrané protihlukové stěny na IV. železničním koridoru v Česku. Vstupem je in-situ měření akustickou kamerou Bionic L-112 Array. Následuje analýza v programu Noise Inspector. Základem ...
    • Možnosti využití dynamického triaxiálního lisu pro analýzu pražcového podloží 

      Autor: Jan Ludvík; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Miča Lumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-04)
      Diplomová práce se zabývá možnostmi využití dynamického triaxiálního přístroje při analýze vrstev pražcového podloží. Působením cyklického napětí v dynamickém triaxiálním přístroji se vyvodí zatížení, kterým působí ...