Zobrazit minimální záznam

PPC Advertising Campaign Design for a Development Project



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorMichal Čečetka
dc.date.accessioned2025-06-10T08:55:21Z
dc.date.available2025-06-10T08:55:21Z
dc.date.issued2025-06-05
dc.identifierKOS-1246662151505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122885
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací PPC kampaní na sociálních sítích pro developerský projekt Byty Americká. Cílem práce je analyzovat efektivitu jednotlivých kampaní z hlediska dosaženého výkonu, cílení, formátu reklamního sdělení a dopadu na návštěvnost webu. Teoretická část se věnuje základům marketingové komunikace, principům online reklamy a možnostem cílení v prostředí sociálních sítí. Praktická část se opírá o reálná data z osmi kampaní, které byly spuštěny v různých obdobích a testovaly různé přístupy ke komunikaci. Součástí práce je detailní vyhodnocení výkonu jednotlivých formátů (banner, video, karusel), porovnání vizuálů, analýza cílových skupin a zhodnocení přímého vlivu kampaní na návštěvnost webových stránek. Výstupem práce je přehledný souhrn výsledků a doporučení pro další postup v oblasti online propagace developerských projektů.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the design and implementation of PPC campaigns on social networks for the development project Byty Americká. The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of each campaign in terms of performance, targeting, ad format and impact on website traffic. The theoretical part is devoted to the basics of marketing communication, principles of online advertising and targeting options in the social networking environment. The practical part is based on real data from eight campaigns that were launched at different times and tested different approaches to communication. The work includes a detailed evaluation of the performance of each format (banner, video, carousel), comparison of visuals, analysis of target groups and evaluation of the direct impact of campaigns on website traffic. The output of the work is a clear summary of the results and recommendations for further action in the field of online promotion of development projects.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectPPC reklamacze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectrealitní marketingcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectPPC advertisingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectreal estate marketingeng
dc.titleNávrh reklamní PPC kampaně pro developerský projektcze
dc.titlePPC Advertising Campaign Design for a Development Projecteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2025-06-10
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam