ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh reklamní PPC kampaně pro developerský projekt

PPC Advertising Campaign Design for a Development Project

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Michal Čečetka
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-10



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací PPC kampaní na sociálních sítích pro developerský projekt Byty Americká. Cílem práce je analyzovat efektivitu jednotlivých kampaní z hlediska dosaženého výkonu, cílení, formátu reklamního sdělení a dopadu na návštěvnost webu. Teoretická část se věnuje základům marketingové komunikace, principům online reklamy a možnostem cílení v prostředí sociálních sítí. Praktická část se opírá o reálná data z osmi kampaní, které byly spuštěny v různých obdobích a testovaly různé přístupy ke komunikaci. Součástí práce je detailní vyhodnocení výkonu jednotlivých formátů (banner, video, karusel), porovnání vizuálů, analýza cílových skupin a zhodnocení přímého vlivu kampaní na návštěvnost webových stránek. Výstupem práce je přehledný souhrn výsledků a doporučení pro další postup v oblasti online propagace developerských projektů.
 
This thesis deals with the design and implementation of PPC campaigns on social networks for the development project Byty Americká. The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of each campaign in terms of performance, targeting, ad format and impact on website traffic. The theoretical part is devoted to the basics of marketing communication, principles of online advertising and targeting options in the social networking environment. The practical part is based on real data from eight campaigns that were launched at different times and tested different approaches to communication. The work includes a detailed evaluation of the performance of each format (banner, video, carousel), comparison of visuals, analysis of target groups and evaluation of the direct impact of campaigns on website traffic. The output of the work is a clear summary of the results and recommendations for further action in the field of online promotion of development projects.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/122885
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.673Mb)
PRILOHA (4.617Mb)
POSUDEK (259.9Kb)
POSUDEK (273.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [929]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV