Zobrazit minimální záznam

Marketing study of the selected company



dc.contributor.advisorHorejc Jan
dc.contributor.authorOndřej Váňa
dc.date.accessioned2024-06-19T09:55:32Z
dc.date.available2024-06-19T09:55:32Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifierKOS-1240820856405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115588
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh nových marketingových nástrojů v oblasti digitálního marketingu, který se v 21. století stal klíčovým pro tvorbu marketingu podniku.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyze the state of marketing in the selected company SMIP Ltd. and propose new activities to improve the situation. The analysis will focus on the company's marketing status and external influences. The outcome of the thesis will be a proposal of new marketing tools in the field of digital marketing, which has become crucial for business marketing in the 21st century.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová analýzacze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectSWOTcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectschodištěcze
dc.subjectMarketing analysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectSWOTeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectstaircaseeng
dc.titleMarketingová studie vybraného podnikucze
dc.titleMarketing study of the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeUličná Štěpánka
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam