Zobrazit minimální záznam

Prognosis of the Development of Esports in Selected Territories



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorBogdan Varlamov
dc.date.accessioned2024-06-18T14:24:49Z
dc.date.available2024-06-18T14:24:49Z
dc.date.issued2024-06-07
dc.identifierKOS-1244051364805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115314
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a prognózu vývoje trhu elektronického sportu (esportu) ve čtyřech klíčových teritoriích – Číně, USA, Evropě a zbytku světa. Práce identifikuje hlavní faktory ovlivňující trh esportu v těchto regionech a poskytuje komparativní analýzu vývoje mezi nimi. Důraz je kladen na rostoucí ekonomický vliv esportu a jeho schopnost přizpůsobit se a rozvíjet i v době během pandemie Covid-19. A také to, jak se trh vyvíjel předtím a jak se bude vyvíjet potom. Výzkum zdůrazňuje obrovský potenciál tohoto trhu a jeho schopnost přilákat jak hráče, tak investory. Klíčovými aktéry v odvětví jsou sponzoři, hráče všech druhů, vývojáře a vydavatelé her, diváci esportu, návštěvníci turnaje, fanoušci týmů, streameři a profesionální herní vysílací studia. Výsledky analýzy, která byla provedena pomocí kvantitativních prognostických metod, poskytují důležité informace pro strategické plánování a investice v oblasti esportu a předpovídají růst trhu a jeho ekonomický dopad v nadcházejících letech. Celkově lze říct, že esport je dynamickým a rostoucím segmentem zábavního průmyslu, který si získává stále větší pozornost a přilákává nové zájemce po celém světě.cze
dc.description.abstractThis master's thesis focuses on the analysis and forecast of the electronic sports (esports) market development in four key territories - China, USA, Europe, and the rest of the world. The thesis identifies the main factors influencing the esports market in these regions and provides a comparative analysis of their development. Emphasis is placed on the growing economic impact of esports and its ability to adapt and develop even during the Covid-19 pandemic. It also examines how the market evolved before and how it will evolve afterward. The research highlights the enormous potential of this market and its ability to attract both players and investors. Key players in the industry include sponsors, players of all kinds, game developers and publishers, esports viewers, tournament attendees, team fans, streamers, and professional gaming broadcasting studios. The results of the analysis, conducted using quantitative forecasting methods, provide important information for strategic planning and investment in the esports industry and predict market growth and its economic impact in the coming years. Overall, esports are dynamic and growing segment of the entertainment industry that is gaining increasing attention and attracting new enthusiasts worldwide.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectanalýza časových řadcze
dc.subjectCAGRcze
dc.subjectelektronický sportcze
dc.subjectesportcze
dc.subjectesportové událosticze
dc.subjectgamingcze
dc.subjectprognostické metodycze
dc.subjectprognostikacze
dc.subjecttrh esportucze
dc.subjectvideohrycze
dc.subjectCAGReng
dc.subjectelectronic sportseng
dc.subjectesports eventseng
dc.subjectesports marketeng
dc.subjecteSportseng
dc.subjectforecasting methodseng
dc.subjectforecastingeng
dc.subjectgamingeng
dc.subjecttime series analysiseng
dc.subjectvideo gameseng
dc.titlePrognóza vývoje esportu ve vybraných teritoriíchcze
dc.titlePrognosis of the Development of Esports in Selected Territorieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMacák Tomáš
theses.degree.disciplineFinanční managementcze
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam