E-SPORTOVÝ STADION PRO DOTA2
E-SPORT STADIUM FOR DOTA2
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Barbora Jurášová
Supervisor
Achten Henri Hubertus
Opponent
Kopřiva Miloš
Field of study
ArchitekturaStudy program
Architektura a urbanismusInstitutions assigning rank
ústav modelového projektováníRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá rozsáhlou studií e-sportových typologií, jejich vývojem a možnou optimalizací v budoucnosti. Konkretizuje se na hru DotA 2 a na fungování turnajů této hry rozebírá architektonické principy používané pro e-sportové turnaje. Další část práce je věnována uplatnění poznatku v praxi a vytvoření nové ideje – multifunkční e-sportové arény. Work thoroughly observes e-sport typology, it's development and possible optimisation in the future. For the concrete observation was chosen e-sport game Dota2 and from its tournaments and history were derived architectural principles used in e-sport tournaments. The next part of work focuses on the practical application of acquired knowledge creating multifunctional, ideal e-sport building.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Prognóza vývoje esportu ve vybraných teritoriích
Author: Bogdan Varlamov; Supervisor: Zmatlík Jiří; Opponent: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a prognózu vývoje trhu elektronického sportu (esportu) ve čtyřech klíčových teritoriích – Číně, USA, Evropě a zbytku světa. Práce identifikuje hlavní faktory ovlivňující trh ... -
Prognóza vývoje e-sportu
Author: Daniel Erlich; Supervisor: Štědroň Bohumír; Opponent: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)Hlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z ... -
Predikce výsledků ve hře Counter-Strike s pomocí strojového učení
Author: Ondřej Švec; Supervisor: Šír Gustav; Opponent: Jindra Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Vzestup odvětví esportů spolu s nárůstem popularity strojového učení poskytuje jedinečné příležitosti pro zlepšení aktuálně používaných metod předpovědí výsledků zápasů. Tato práce si klade za cíl poskytnout nový pohled ...