E-SPORTOVÝ STADION PRO DOTA2
E-SPORT STADIUM FOR DOTA2
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Barbora Jurášová
Vedoucí práce
Achten Henri Hubertus
Oponent práce
Kopřiva Miloš
Studijní obor
ArchitekturaStudijní program
Architektura a urbanismusInstituce přidělující hodnost
ústav modelového projektováníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá rozsáhlou studií e-sportových typologií, jejich vývojem a možnou optimalizací v budoucnosti. Konkretizuje se na hru DotA 2 a na fungování turnajů této hry rozebírá architektonické principy používané pro e-sportové turnaje. Další část práce je věnována uplatnění poznatku v praxi a vytvoření nové ideje – multifunkční e-sportové arény. Work thoroughly observes e-sport typology, it's development and possible optimisation in the future. For the concrete observation was chosen e-sport game Dota2 and from its tournaments and history were derived architectural principles used in e-sport tournaments. The next part of work focuses on the practical application of acquired knowledge creating multifunctional, ideal e-sport building.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Prognóza vývoje esportu ve vybraných teritoriích
Autor: Bogdan Varlamov; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a prognózu vývoje trhu elektronického sportu (esportu) ve čtyřech klíčových teritoriích – Číně, USA, Evropě a zbytku světa. Práce identifikuje hlavní faktory ovlivňující trh ... -
Prognóza vývoje e-sportu
Autor: Daniel Erlich; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)Hlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z ... -
Predikce výsledků ve hře Counter-Strike s pomocí strojového učení
Autor: Ondřej Švec; Vedoucí práce: Šír Gustav; Oponent práce: Jindra Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Vzestup odvětví esportů spolu s nárůstem popularity strojového učení poskytuje jedinečné příležitosti pro zlepšení aktuálně používaných metod předpovědí výsledků zápasů. Tato práce si klade za cíl poskytnout nový pohled ...