Prognóza vývoje e-sportu
Forecast of e-Sport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Daniel Erlich
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Procházka Jan
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z hlediska definic, charakteristik herních organizací, sledovanosti, kryptoměny, platforem a České republiky. Stěžejní část práce vychází z provedené analýzy videoherního trhu, která se orientuje hlavně na základní finanční a demografické ukazatele, a je využita pro prognózu vývoje elektronického sportu. Za pomoci kvalitativních a kvantitativních metod je odhadnut budoucí vývoj a jeho možné směřování do roku 2030. Poslední kapitola je využita k aktuálnímu tématu COVID-19, kde je prostřednictvím případové studie e-sport zasazen do aktuální ekonomické krize. The main goal of this thesis is to acquaint the audience with the size and content of electronic sport, its historical development and predictions. The first chapters describe the video game market and focus on e-sports in terms of definitions, characterstics of game organizations, viewership, cryptocurrency, platforms and Czech Republic. The main part of the work is based on the analysis of the video game market, which focuses mainly on basic financial and demographic indicators, and is used to forecast the development of electronic sports. With the help of qualitative and quantitative methods, the future development and its possible direction to 2030 is estimated. The last chapter is used for the current topic of COVID-19, where through a case study e-sport is embedded in the current economic crisis.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [294]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Rekonstrukce Tip sport arény na Výstavišti na sportovní haly
Autor: Sovová Anna; Vedoucí práce: Kopřiva Miloš; Oponent práce: Hořejší Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-22)Předmětem diplomové práce studie Konverze sportovní haly na Výstavišti v pražských Holešovicích. Záměr konverze objektu je zvýšení využitelnosti a snížení kapacity hledišť. Obou cílů je dosaženo vložením druhé budovy na ... -
Sports Hall with Arched Roof
Autor: Waisová Vanda; Vedoucí práce: Jandera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-24) -
Současné trendy ve vývoji staveb pro sport
Autor: Paroubková Jitka; Vedoucí práce: Dvořák Václav; Oponent práce: Kopřiva Miloš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-01)Práce se zabývá vývojem staveb pro sport, a to zejména z hlediska typologického. Cílem práce je, na základě poznání vývoje tohoto druhu staveb do současnosti, určit předpokládaný směr jejich vývoje do budoucnosti. Typologie ...