Zobrazit minimální záznam

Influencer Marketing and Target Customer of Company ulivilu s. r. o.



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorRomana Klimentová
dc.date.accessioned2024-06-18T14:19:15Z
dc.date.available2024-06-18T14:19:15Z
dc.date.issued2024-05-29
dc.identifierKOS-1240439022305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115166
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému práce přistupuje z různých hledisek. Další kapitolu tvoří zákazník a jeho segmentace. Praktická část se zabývá průzkumem, si klade za cíl zjistit postoj uživatelů sociálních sítí k influencerům a deskripci cílového zákazníka firmy ulivilu s.r.o.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is dedicated to influencer marketing and influencers as such. The theoretical part describes the topic of influencer marketing, its goals, and tools, then defines the concept of influencer marketing, which the thesis approaches from different perspectives. The next chapter consists of the customer and its segmentation. The practical part deals with a survey, aims to find out the attitude of social network users towards influencers and a description of the target customer of ulivilu s.r.o.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinfluencercze
dc.subjectInfluencer marketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectcílový zákazníkcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectInfluencereng
dc.subjectinfluencer marketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjecttarget customereng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.titleInfluencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.cze
dc.titleInfluencer Marketing and Target Customer of Company ulivilu s. r. o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-03
dc.contributor.refereeNováková Lenka
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam